Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ikke hjemme i går kveld og gikk dermed glipp av to episoder av 24, noen som vet når de går i reprise?

Søndag kl. 23:45 går begge i reprise.

Tror og det siden episode 14 går på søndag

Edit: Wohoo, halveis til tusen :p

Jepp, episode 16 går neste mandag.

(Og der var jeg også halveis til tusen :p)

Lenke til kommentar

Episodene i går var sterke, men synes at det ble litt dumt at Jack ble eksponert for biologiske våpenet, for min del er det opplagt at Jack ikke dør.

Håper Morris får litt vett inn i Chloe sånn at hun skjønner at nå er de ute, og burde klare å finne en måte å hjelpe Jack på.

Lenke til kommentar
Episodene i går var sterke, men synes at det ble litt dumt at Jack ble eksponert for biologiske våpenet, for min del er det opplagt at Jack ikke dør.

Håper Morris får litt vett inn i Chloe sånn at hun skjønner at nå er de ute, og burde klare å finne en måte å hjelpe Jack på.

Men slik har det jo alltid vært. Vi vet jo at Jack ikke dør, selv om folk peker på hode hans med maskingevær. Det kommer alltid et eller annet i veien.

Lenke til kommentar

Jammen for faen, Jack kan jo ikke dø!

(edit) Jeg vet jo for så vidt at sesong 8 kommer + at man planlegger spillefilm/kinofilm, men..hvordan skal de løse dette da? Neste sesong kommer som dagen rett etter denne, og kinofilmen de to neste timene etter det og han dør i slutten av filmen? Det hadde jo bare blitt en tragisk slutt.... Med mindre de finner ut en motkur akkurat i siste liten da (de nevnte det jo så vidt, "taking some tests"..).

Endret av mp93
Lenke til kommentar

Sa de ikke at det ikke fantes noen kurering da? Men at de holdt på å ta noen tester for å finne ut mer om sykdommen generelt?

Det er jo logisk at Jack ikke kan dø, men han kan jo få noen evigvarende symptoner. Slik som visse reduserte evner. Det blir i alle fall spennende å se i neste episode hva som skjer, for vi kom ikke så veldig mye videre i kveld!

Lenke til kommentar

Jo, de sa det, men det kan jo være at "they're lucky". Men de sa jo også at de fleste dør innen 1-2 dager, så noen "evigvarende symptomer" er jo uaktelt med mindre de finner en eller annen form for mirakelkur.

Jepp, ser frem til neste episode. Dog ikke til å anbefale å se en annen sesong samtidig, som jeg har gjort denne uken, sett over halve sesong 1, blir liksom ikke like spennende å følge sesong 7 da :p

Lenke til kommentar

Fikk sjokk når "tjeneren" til Hodges forrådte FBI, var klar for at han overga seg.

Er spent på hva som skjer med Jack nå som han er innfisert. Kan jo hende at de har annonsert sesong 8 for at vi skal være sikre på at han overlever så dør Jack når sesongen er ferdig, men jeg tror ikke dette skjer.

Olivia er noe dritt, nå som hun har blitt "chief of staff" har hun jo fått fryktelig mye makt, kanskje hun er en muldvarp? Når Hodges gjorde klar våpenet visste han jo at FBI skulle komme, og den avgjørelsen ble jo tatt på 10min så det må jo være en muldvarp til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...