Jonas2k Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Var ikke hjemme i går kveld og gikk dermed glipp av to episoder av 24, noen som vet når de går i reprise? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Søndag, tipper jeg. Om ikke så finner du dem på Isohunt. Tror det var episode 15 og 16 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 @TomHel: Var det ikkje episode 14 og 15 som gjekk i går? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Tror og det siden episode 14 går på søndag Edit: Wohoo, halveis til tusen Endret 13. april 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Var ikke hjemme i går kveld og gikk dermed glipp av to episoder av 24, noen som vet når de går i reprise? Søndag kl. 23:45 går begge i reprise. Tror og det siden episode 14 går på søndag Edit: Wohoo, halveis til tusen Jepp, episode 16 går neste mandag. (Og der var jeg også halveis til tusen ) Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 24 slutter aldri å imponere! Gang på gang blir jeg slengt bakover i stolen av intens spenning og action! Det negative er at det nå blir en dag ekstra å vente på neste episode.. Jeg har sett de 21 første episodene av sesong 1 nå, ser resten i kveld! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Episodene i går var sterke, men synes at det ble litt dumt at Jack ble eksponert for biologiske våpenet, for min del er det opplagt at Jack ikke dør. Håper Morris får litt vett inn i Chloe sånn at hun skjønner at nå er de ute, og burde klare å finne en måte å hjelpe Jack på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 @TomHel: Var det ikkje episode 14 og 15 som gjekk i går? Korrekt, min feil. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Episodene i går var sterke, men synes at det ble litt dumt at Jack ble eksponert for biologiske våpenet, for min del er det opplagt at Jack ikke dør. Håper Morris får litt vett inn i Chloe sånn at hun skjønner at nå er de ute, og burde klare å finne en måte å hjelpe Jack på. Men slik har det jo alltid vært. Vi vet jo at Jack ikke dør, selv om folk peker på hode hans med maskingevær. Det kommer alltid et eller annet i veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det som er spennende, er hvordan han kommer seg unna Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Så i morgen er det ny episode igjen! Får se hvordan det blir, for siden sist episode har jeg sett intet mindre enn over en halv av sesong 1. Kunne ikke dy meg :!: Lenke til kommentar
aloras Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 25 minutter igjen til ny episode da Hååper på at vi får vite hva som skjer med Jack nå, og ikke får en sånn "Du får vite resultatet innen 2 timer" greie! Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jammen for faen, Jack kan jo ikke dø! (edit) Jeg vet jo for så vidt at sesong 8 kommer + at man planlegger spillefilm/kinofilm, men..hvordan skal de løse dette da? Neste sesong kommer som dagen rett etter denne, og kinofilmen de to neste timene etter det og han dør i slutten av filmen? Det hadde jo bare blitt en tragisk slutt.... Med mindre de finner ut en motkur akkurat i siste liten da (de nevnte det jo så vidt, "taking some tests"..). Endret 20. april 2009 av mp93 Lenke til kommentar
aloras Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Sa de ikke at det ikke fantes noen kurering da? Men at de holdt på å ta noen tester for å finne ut mer om sykdommen generelt? Det er jo logisk at Jack ikke kan dø, men han kan jo få noen evigvarende symptoner. Slik som visse reduserte evner. Det blir i alle fall spennende å se i neste episode hva som skjer, for vi kom ikke så veldig mye videre i kveld! Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jo, de sa det, men det kan jo være at "they're lucky". Men de sa jo også at de fleste dør innen 1-2 dager, så noen "evigvarende symptomer" er jo uaktelt med mindre de finner en eller annen form for mirakelkur. Jepp, ser frem til neste episode. Dog ikke til å anbefale å se en annen sesong samtidig, som jeg har gjort denne uken, sett over halve sesong 1, blir liksom ikke like spennende å følge sesong 7 da Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg elsker 24, beste serien som går på TV! Spenning i hver episode! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 KONGE! ante ikke at han fyren som jobbet for starkwood skulle forrede dem. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har en ekkel følelse med tanke på Olivia jeg, skeptisk til hvor lojal hun er på bunnen.. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fikk sjokk når "tjeneren" til Hodges forrådte FBI, var klar for at han overga seg. Er spent på hva som skjer med Jack nå som han er innfisert. Kan jo hende at de har annonsert sesong 8 for at vi skal være sikre på at han overlever så dør Jack når sesongen er ferdig, men jeg tror ikke dette skjer. Olivia er noe dritt, nå som hun har blitt "chief of staff" har hun jo fått fryktelig mye makt, kanskje hun er en muldvarp? Når Hodges gjorde klar våpenet visste han jo at FBI skulle komme, og den avgjørelsen ble jo tatt på 10min så det må jo være en muldvarp til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå