Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En utrolig trist episode ja! :( De kunne ofret så mange istedet for Bill. Men er egentlig glad for at det ikke ble Aaron. Jeg følger og håper at han vil få en sentral rolle utover i sesongen. Og når man først er inne på Aaron så tenkte jeg litt på det som ble sagt om Martha Logan. Det ble sagt at det skjedde noe med henne, og at Aaron helst ikke ville snakke om det. Hva tror folk her har skjedd? Jeg personlig tror at Martha tok selvmord. Hun ble mest sannsynlig satt i fengsel etter mord-forsøket på Charles Logan. Og vi vet jo alle hvor psykisk ustabil hun var, så det er ikke usannsynlig at hun tok selvmord i fengselet.

Vi får nok vite mer om hva som har skjedd, og da forhåpentligvis mer om hva som skjedde med Charles Logan.

 

Jeg håper de klarer å lage god spenning nå som Jack er på rømmen, for det har vi jo sett mange ganger før. Men hvis de holder samme nivå som de har holdt tidligere, så blir det nok løst ganske bra!

 

Tror det kommer til å skje ganske mye i de to episodene på søndag! Håper i alle fall det! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, det var totalt uforventet. Begynte å humre med meg selv når Jack veltet brakka med agenten inni. Fin avslutning med skarp gjenstand i brystet, også slå han i tryne med en stor kubbe :D

 

JEG ELSKER 24!

Lenke til kommentar

Hvaa? Jack eksponert for radioaktiv stråling? Det er jo totalt umulig at Jack dør, så jeg vet ikke hvilke muligheter vi har her jeg? Kanskje Jack tok feil og at det ikke var radioaktivt materiale som han var i kontakt med? Eller så må sesong 8 foregå døgnet etter dette :tease:

 

Uansett to fantastiske episoder! Tror ikke jeg kan huske forrige gang jeg fikk så mye 24 action på 80 minutter. Fantastisk!

La oss bare håpe at Tony overlever!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Noen som vet hvilken episode de er på i USA? 17 eller 18? I sekundet episode 24 er ute på Ioshunt, skal jeg kose meg med alle episodene (3) vi ligger bak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Har vært så spennende at jeg har glemt å savne Bill :cry:

Nå ønsker jeg at Chloe, Morris, Renee, Jack og forhåpentligvis Tony, danner et "former CTU", noe ala det Chloe og Bill drev på meg. Hadde ikke hatt noe imot at Aaron ble med heller.

 

Hvorfor måtte Bill dø?

Lenke til kommentar

Hvaa? Jack eksponert for radioaktiv stråling? Det er jo totalt umulig at Jack dør, så jeg vet ikke hvilke muligheter vi har her jeg? Kanskje Jack tok feil og at det ikke var radioaktivt materiale som han var i kontakt med? Eller så må sesong 8 foregå døgnet etter dette :tease:

 

Uansett to fantastiske episoder! Tror ikke jeg kan huske forrige gang jeg fikk så mye 24 action på 80 minutter. Fantastisk!

La oss bare håpe at Tony overlever!!

Jeg tenkte også at Jack umulig kan dø, siden han skal være med i sesong 8 også, men den muligheten har jeg ikke tenkt på!

 

Eller, hva er det jeg sier? Jack kan jo ikke dø!

Endret av Alkjeks
Lenke til kommentar

Ja! Jeg har fått mer sansen for Walker i de siste episodene. Var litt skeptisk til henne i begynnelsen, men hun passer virkelig godt inn.

 

Når det gjelder Olivia så kan hun brenne. Blir vel et familiedrama uten like når presidenten finner ut at hun har gått bak ryggen hennes. Og Aaron hadde sansen for henne, så han blir vel skuffet han og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...