Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en gladnyhet for oss i neste uke på TV2! :D

 

Serier som normalt

 

Ellers i påsken vil TV 2s serier gå som normalt, det blir "Hotel Cæsar", "Karl III", "En god nummer to", "Frustrerte fruer" og "Smaken av Norge".

 

I tillegg blir det hele fire episoder med "24" denne påsken. Både mandag 6. april og søndag 1. påskedag blir det dobbel dose Jack Bauer på TV 2.

 

Altså 2 x 2 episoder i ferien! Tilgir TV2 nå for å ikke ha dobbelepisode forrige gang! :)

Lenke til kommentar
Faen, drar på TG på onsdag. Da blir det vel å gå over til amerikansk sendeskjema da :/ Passa dårlig med doble episoder nå.. :(

 

Hva? 24 går jo på mandager, og TG varer da så vidt meg bekjent fra onsdag til søndag? Så hva er problemet? :

Edit: ser at de skal sende to episoder 1. påskedag ja...men er du ikke hjemme igjen til da da? Det går jo på kvelden.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Hehe, ja det er en problemstilling jeg ikke tenkte på. :p Men uansett så er det vel håp om at episodene går i reprise også. :)

Grunnen til at tv2 sender 24 den søndagen, dersom noen lurte på det, er fordi de viser fotballkamp mandagskvelden, og dermed ikke har plass til 24.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Nu er det dobbeltepisode. Bare synd at jeg må se Paradise Hotel på nett-tv. Eller det er vel kanskje like greit, sånn at jeg slipper all reklamen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Bryr meg fint lite om grammatikk ol: Det er så jævlig umennesklig av tv2 å vise en episode hver mandag. Jeg kunne levd med alle hverdager. Og Moss, hvor tjukk i hue er det lov å være? Jack hadde hatt mye mer interesse av å få sannheten ut av han kisen. Det var positivt at Renée ble suspendert, for om Jack kommer seg bort fra politiet, så har vi et nytt medlem av "CTU". Tony, Jack, Chloe (arrestert eller suspendert) og Renée. Hvorfor kunne de ikke fått idioten (Red Forman i Thats 70' Show) til å ofre seg da. Alle vet at det hadde vært til alle sitt beste. General Juma så jo faen meg ikke ut. To meter høy og livløse øyner. Svær var han også. Og Mrs. President da. Hvor skal jeg begynne? Skjer sikkert en gang, men jeg tilgir deg ikke på lang tid for hva du gjorde. (Hvorfor åpna Jack døra?) Jack visste at det kom til å skje, og skulle ødelagt kameraet fra innsiden. Ingen av gisselene utenom Bill var verdt en dritt. Hater presidenten nå. Når jeg tenker meg om, så kunne di godt ha ofra Aaron. Missforstå meg rett, Aaron er topp 5, men Bill var prioritet 1. Aaron hadde ikke nølt heller, imotsetning til Red Forman. Men Allison begynner jeg å få sansen for. Virka først litt blond, men hun har jo noe i topplokket, imotsetning til mange andre (mannlige) karakterer. Er vel ikke et minus at hun er "good looking" heller. Siden Aaron er pensjonist, kunne han godt blitt med i "CTU". Det hadde vært noe det. Ser for meg at Jack drar til Moss (ikke besøke Moss nei) i siste episode, eller skambanker han, det hadde vært å foretrekke. Lurer på hva bad guy skal med alle våpenene fra Juma. De bør finne på noe bra om det skal overgå risikoen som den modulen hadde. Den tristeste, mest frustrende og ergende episoden jeg har sett på lenge. Dog ikke den mest spennende. Hvorfor kunne ikke serieskaperene ta Almeida, Chloe, Aaron, eller noen andre biroller? Sørgelig, nå har 24 blitt personlig. Terroristene skal DØ!

 

RIP Bill Buchanan, tidenes 24-karakter. Jeg krever et minutts stillhet i tråden. Vær med meg å mimre en siste gang om sesongavslutningen sesong 6. Gudene vet at jeg skal ha dette på dvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...