Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Blir litt rart at de sender de nye episodene på søndagskvelder nå da, men jeg blir vel vant til det og. Er jo det de gjør i USA. Også greit siden jeg aldri har noen prøver på mandagen utenom eksamen og tentamen pga. timeplanen min :)

Det er feil!

De går mandager! eneste unntak er premiæren som var nå på søndag

Forsnakket meg litt der ja. Er fullt opplyst om at USA sender episodene sine på mandager, men som sagt vet vi ikke enda når TV2 vil sende sine. De har jo alltid hatt fast sendedag på den dagen de har premiert, men vi får se. Jeg kan forsåvidt sende en mail, så finner vi fort ut av det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer ikke helt ang. sendetidene.

Sesong 1 startet på en søndag, men ble så sendt på mandager (1. episode: 30. juni 2002)

Sesong 4 startet på en søndag og det var en dobbelepisode (3. april 2005). Etter sesongstarten ble det vanlig sendetid igjen, mandag kl. 21:35.

Det var det jeg fant i farta. Tidene har jeg fått bekreftet (fra hukommelsen) i arkivsidene til TV2 + gamle innlegg her på forumet.

Lenke til kommentar

Da har jeg nok en gang fått svar fra TV2, og jeg synes dette bare blir bedre og bedre :)

Hei.

Det har skjedd noen endringer.

Mandag vil være fast sendedag, kl 21.40, og sesongen startert dagen etter filmen, den 26. januar.

Mvh,

TV 2

Vibeke Hansen

Så da slipper vi å gå å vente en hel uke etter filmen!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da er det ikke mange dagene igjen! :) Har gitt opp å se sesong 5 før 7 (har hatt for mye lekser :ermm: ).

Kjenner i alle fall at dagene går saktere og saktere nå! Er jo nesten to år siden forrige sesong, så dette blir braa!

Har ikke fått med meg en eneste 24-reklame enda tho. Tror jeg må begynne å se annet på tv enn 24 og House :p

Lenke til kommentar

Da er endelig dagen her!! Som forventet går dagen utrolig sakte, så må finne på noe å gjøre frem til i kveld :p

Kom forresten over denne artikkelen på dagbladet. Ser ikke ut til at TV2 har skrevet noe om det, muligens de gjør det i morgen. De har jo hatt egne 24-sider under sesongene, så de burde i alle fall det!

Lenke til kommentar

Som oppvarming var den perfekt ja! Men det var en ting jeg stusset litt på.

Har ikke produsentene kun brukt silentclock i slutten av episoden når en viktig person dør? Snakker da om folk som Teri Bauer eller Edgar Styles. Hvis det er Carl Benton de hadde silentclock for syns jeg det er litt merkelig, da han faktisk har vist seg for første gang i denne filmen..

Men det er ikke slik at det akkurat gjør noe. Gleder meg i alle fall sykt til i morgen! Tror sesongpremieren kan bli knall! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...