aloras Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Blir litt rart at de sender de nye episodene på søndagskvelder nå da, men jeg blir vel vant til det og. Er jo det de gjør i USA. Også greit siden jeg aldri har noen prøver på mandagen utenom eksamen og tentamen pga. timeplanen min Det er feil! De går mandager! eneste unntak er premiæren som var nå på søndag Forsnakket meg litt der ja. Er fullt opplyst om at USA sender episodene sine på mandager, men som sagt vet vi ikke enda når TV2 vil sende sine. De har jo alltid hatt fast sendedag på den dagen de har premiert, men vi får se. Jeg kan forsåvidt sende en mail, så finner vi fort ut av det Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det stemmer ikke helt ang. sendetidene. Sesong 1 startet på en søndag, men ble så sendt på mandager (1. episode: 30. juni 2002) Sesong 4 startet på en søndag og det var en dobbelepisode (3. april 2005). Etter sesongstarten ble det vanlig sendetid igjen, mandag kl. 21:35. Det var det jeg fant i farta. Tidene har jeg fått bekreftet (fra hukommelsen) i arkivsidene til TV2 + gamle innlegg her på forumet. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) sendetid klokken 23.30 fantastisk elendig tid..... Endret 13. januar 2009 av kewell79 Lenke til kommentar
aloras Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Da har jeg nok en gang fått svar fra TV2, og jeg synes dette bare blir bedre og bedre Hei. Det har skjedd noen endringer. Mandag vil være fast sendedag, kl 21.40, og sesongen startert dagen etter filmen, den 26. januar. Mvh, TV 2 Vibeke Hansen Så da slipper vi å gå å vente en hel uke etter filmen! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Så da blir seriepremieren 26.januar? Endret 13. januar 2009 av Benitez Lenke til kommentar
aloras Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Så da blir seriepremieren 26.januar? Stemmer! Blir litt av en slutt/start på uka dette her! Men da må jeg virkelig begynne å rappe meg med å se ferdig sesong 5! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Da er det ikke mange dagene igjen! Har gitt opp å se sesong 5 før 7 (har hatt for mye lekser ). Kjenner i alle fall at dagene går saktere og saktere nå! Er jo nesten to år siden forrige sesong, så dette blir braa! Har ikke fått med meg en eneste 24-reklame enda tho. Tror jeg må begynne å se annet på tv enn 24 og House Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har heller ikke sett en eneste TV-reklame enda! Men har nettopp begynt på sesong 2, etter å ha hentet inspirasjon fra de siste dagers Obamania Utrolig godt å se David Palmer igjen! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Gleder meg til mandag Noen som har sett filmen som går nå på søndag, og evt synes dere den var bra? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er bra at de sender den kvelden før sesongen starter, ettersom den funker helt klart best som oppbygging til sesong 7, noe den helt sikkert er ment å være. Som enkeltstående film når den absolutt ikke opp, så det virker lite logisk for meg. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har ikke fått med meg de siste 2-3 sesongene av 24. Har denne sesongen mye tilfeldes med de andre sesongene? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har sett filmen og vil si det er en perfekt oppbygging til sesong 7. Mer vil jeg ikke si. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har ikke fått med meg de siste 2-3 sesongene av 24. Har denne sesongen mye tilfeldes med de andre sesongene? De fleste sesongene i 24 er nokså selvstendige. Men det er jo selvsagt greiest å få med seg alt sammen. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Da er endelig dagen her!! Som forventet går dagen utrolig sakte, så må finne på noe å gjøre frem til i kveld Kom forresten over denne artikkelen på dagbladet. Ser ikke ut til at TV2 har skrevet noe om det, muligens de gjør det i morgen. De har jo hatt egne 24-sider under sesongene, så de burde i alle fall det! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen som vet om TV 2 sender i 5.1 surround? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen som vet om TV 2 sender i 5.1 surround? Er nok kun stereo. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Anbefaler dere å se filmen som en opplading til sesongen og ikke som en vanlig film. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Anbefaler dere å se filmen som en opplading til sesongen og ikke som en vanlig film. Merka det. Men som oppladning funka den supert! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Som oppvarming var den perfekt ja! Men det var en ting jeg stusset litt på. Har ikke produsentene kun brukt silentclock i slutten av episoden når en viktig person dør? Snakker da om folk som Teri Bauer eller Edgar Styles. Hvis det er Carl Benton de hadde silentclock for syns jeg det er litt merkelig, da han faktisk har vist seg for første gang i denne filmen.. Men det er ikke slik at det akkurat gjør noe. Gleder meg i alle fall sykt til i morgen! Tror sesongpremieren kan bli knall! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 SilentClock blir vel brukt ved andre tilfeller også. Når noe svært er på gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå