Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Åh, faen så spennende 24 er. Det er så jævlig å vente på mandagen.

 

Haha, Red Forman i 24 :p

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alltid gøy å diskutere sånt.

 

Syns det ser veldig ut som det er det hvite hus gitt, det er nok det produsentene vil at vi skal tenke hvertfall! Men igjen så er de kjent for å overraske, så man skal aldri si aldri.

 

Skal bli særdeles spennende å se hvordan det går med Tony og Jack, regner med at Jack joiner som vanlig :-)

Lenke til kommentar

Fantastisk episode dette her! Definitivt blant mine topp tre episoder denne sesongen! Var jo pokkern det action fra begynnelse til slutt! Og digg scene på slutten med Tony og Jack :D

 

Men målet ja! Det må vel bli det hvite hus kanskje da? At de går etter Jack skal man heller ikke se bort ifra. Men gleder meg noe sykt til å se fortsettelsen på denne!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Kan vel si at jeg har litt lengre tanker, i og med at jeg vet noe mer, men dere får bare spekulere.

 

Litt rart at Chloe bare plutselig fikk gjenoppretta filene, skulle tro Dubako var litt mer nøyen på akkurat det. Heller at de hadde toturert x (han homsete med svart hår og nyskjegga.

Lenke til kommentar

Når Bill spurte Presidenten om en tjeneste og sa at Jack måtte slippe å komme i fengsel, håpte jeg han skulle spørre Presidenten om å få opp CTU igjen. Hadde vært digg å samla alle sammen igjen. Men, nei...

 

Jeg tror også Det Hvite Hus er målet. Det kan også være at målet er Jack, men det har han vel vært nonstop de siste 6 sesongene... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Nei? Taylor sa jo at hun måtte tenke på å "snakke" med han senatoren på slutten igår. Om du vet noe mer jeg ikke vet, så er det du som spoiler nå. Håper du mente at du ikke hadde fått noe slikt med deg.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på at det at du sa at hun ikke dropper senatshøringen var noe som vi ikke hadde fått vite ennå, fordi hun sa jo at hun måtte tenke på det, og vi vet jo ennå ikke hva hun har bestemt seg for. På meg virket det som om du visste hva hun kom til å bestemme seg for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...