UNSCCapone Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) For en episode, nå er jo nesten hele teamet samlet. Fikk kribling i hle kroppen når jeg så hvem Bill hadde satt opp for å hente Oliva, Aaron. Det at Dubaku er den store trusselen i årets sesong tviler jeg på, det må komme opp noe mer før vi er ferdig. Episodene fortsetter med enda en topp, er en av de bedre startene på sesongen. Går fra en top til neste topp med uhyre kort mellomrom. Endret 16. mars 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Veldig bra episode. Utrolig digg å se Aaron igjen, det hadde jeg ikke trodd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Vi fant mulvarpen, Morris har vist seg, hun med briller som jeg ikke husker navnet på er så naiv og dum at jeg river meg i håret. Jenta til presidenten var smålekker, men jeg fikk inntrykk av at hun ikke var 100% clean. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Fy flate! Aaron Fantastisk episode, som resten av sesongen. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Likte ikke helt at muldvarpen kom fram på den måten, men det er sikkert en grunn. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 ENDELIG kom Aaron tilbake, og for å ikke snakke om Morris, og deres unge Hørte i første brøkdelssekund at det var Aaron, så ble meget glad! Men hva likte du ikke med hvordan muldvarpen kom fram? Visste at det var enten han eller hun med briller, men var aldri helt sikker på hvem av dem. Uansett kjempebra episode Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hun med briller heter Janis (eller utales vel kanskje Janice) Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er bare følelsen det gir meg, kan ikke forklare det. Ikke noe å dvele ved. Gleder meg til mandag igjen Lenke til kommentar
aloras Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Ja, kom på det i ettertid, men gadd ikke endre Men neste episode MÅ faktisk bli bra! Vi får kanskje vite mer om Aaron, og da igjen om Martha og Charles Logan. Så kommer muligens Jack nærmere Dubaku før han kommer ut av landet, og det vil igjen kanskje føre han til Mr. Hodges. Når det gjelder muldvarpen så finner muligens Chloe en måte å spore det på, slik at vi slipper å bekymre oss om det! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Clohe fikser det meste, hun eier Janis Tipper det ikke er lenge før vi får se Logan (håper jeg), kanskje kommer det flere kjenninger nå som man tar inn mange av dde gamle. Kan være tvilsomt siden nå har man jo fått inn den gamle kjernen. Tipper Jack når Dubaku, men blir ikke enkelt når politiet arresterte Jack. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Helvete, jeg fikk handlinga spoilet under fotballtreninga. Jeg og en til som følger tv2 diskuterer *person/event*, også kommer en tredje bort: hvorfor diskuterer dere *person/event* når xxx. Vi ser stygt på han, også smiler han og spørr om vi ikke laster ned fra Isohunt. Faen så irriterende. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 han hadde blitt meid rett ned Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Åh! Bare ikke spoil det du nå da! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg spoiler ingen ting, over den tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Var så jævlig irritererende fordi det var en ganske big deal også. Jaja, dere for "glede" dere. edita bort noe som kanskje var for sensitivt. Endret 23. mars 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
aloras Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Håper på en megasurprise jeg da! Får håpe det skjer noe meget dramatisk i kveldens episode! Men før den tid har jeg 1 stk gymbok jeg må lese gjennom før prøve i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Vet at jeg er en storkar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå