Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

For en episode, nå er jo nesten hele teamet samlet. Fikk kribling i hle kroppen når jeg så hvem Bill hadde satt opp for å hente Oliva, Aaron.

 

Det at Dubaku er den store trusselen i årets sesong tviler jeg på, det må komme opp noe mer før vi er ferdig.

 

Episodene fortsetter med enda en topp, er en av de bedre startene på sesongen. Går fra en top til neste topp med uhyre kort mellomrom.

Endret av X91_Al_CaponeX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Vi fant mulvarpen, Morris har vist seg, hun med briller som jeg ikke husker navnet på er så naiv og dum at jeg river meg i håret. Jenta til presidenten var smålekker, men jeg fikk inntrykk av at hun ikke var 100% clean.

Lenke til kommentar

ENDELIG kom Aaron tilbake, og for å ikke snakke om Morris, og deres unge :D Hørte i første brøkdelssekund at det var Aaron, så ble meget glad!

 

Men hva likte du ikke med hvordan muldvarpen kom fram? Visste at det var enten han eller hun med briller, men var aldri helt sikker på hvem av dem. Uansett kjempebra episode :D

Lenke til kommentar

Ja, kom på det i ettertid, men gadd ikke endre :p

 

Men neste episode MÅ faktisk bli bra! Vi får kanskje vite mer om Aaron, og da igjen om Martha og Charles Logan. Så kommer muligens Jack nærmere Dubaku før han kommer ut av landet, og det vil igjen kanskje føre han til Mr. Hodges.

 

Når det gjelder muldvarpen så finner muligens Chloe en måte å spore det på, slik at vi slipper å bekymre oss om det!

Lenke til kommentar

Clohe fikser det meste, hun eier Janis :p

 

Tipper det ikke er lenge før vi får se Logan (håper jeg), kanskje kommer det flere kjenninger nå som man tar inn mange av dde gamle. Kan være tvilsomt siden nå har man jo fått inn den gamle kjernen.

 

Tipper Jack når Dubaku, men blir ikke enkelt når politiet arresterte Jack.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Helvete, jeg fikk handlinga spoilet under fotballtreninga. Jeg og en til som følger tv2 diskuterer *person/event*, også kommer en tredje bort: hvorfor diskuterer dere *person/event* når xxx.

 

Vi ser stygt på han, også smiler han og spørr om vi ikke laster ned fra Isohunt. Faen så irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Var så jævlig irritererende fordi det var en ganske big deal også. Jaja, dere for "glede" dere.

 

edita bort noe som kanskje var for sensitivt.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...