Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg tror det, i hvertfall. FYFAEN, jeg elsker 24. Det er så forjævlig å måtte vente helt til mandag på neste episode. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 hvordan kan de ha hjerte til å avslutte en episode slik? :S Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg tror han overlever. Grunnet ingen bruk av Silent Clock. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Silent clock her og silent clock der Jeg tipper han kommer på sykehus og dør om noen episoder. Som vi alle vet så dør fiendene spontant ved et skudd, mens heltene bruker å drøye det lengst mulig... Lenke til kommentar
aloras Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Kjipte meg faktisk når terrorister avfyrte det siste skuddet på Taylor! Spennende Likte også godt scenen der Jack og Moss prater om Jack sine handlinger. Tror Moss kommer til å bli rimelig forbanna etterhvert Eller så skjønner han at han faktisk må bryte noen regler for å få resultater! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sorry, men har vært uten nett et par dager nå. For en episode, er imponert over hvordan de klarer å fenge. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg er imponert over hvordan de har klart det så godt gjennom 7 sesonger. Kan telle på en hånd nesten alle episodene som ikke har innfridd i løpet av disse 7 sesongene. Stort! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 På www.fox.com/24 leste jeg for et halvt år siden at dette skulle bli den beste sesongen hittil! Jeg elsker 24! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 På www.fox.com/24 leste jeg for et halvt år siden at dette skulle bli den beste sesongen hittil! Objektiv side du fant denne informasjonen på da Lenke til kommentar
aloras Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 På www.fox.com/24 leste jeg for et halvt år siden at dette skulle bli den beste sesongen hittil! Objektiv side du fant denne informasjonen på da Haha Gleeder meg til mandag!! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Da er det ikke lenge igjen til neste episode Skal på hytten til en kompis, så hvis de ikke klarer å holde kjeft under episoden så smitter Jack Bauer sin aggresjon lett over på meg! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skjønner ditt problem, har ligget syk en uke, så tror jeg må sove ut før den starter på. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Ja, den skjønner jeg veldig godt! Ser bare 24 alene jeg, eller med andre fans EDIT: var til andreas Endret 16. mars 2009 av Benitez Lenke til kommentar
aloras Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 3 av 4 som skal ser følger skikkelig med da, men bare en person kan være nok til å ødelegge konsentrasjonen under episoden Ser alltid ellers med mor og far (far var faktisk den som fikk meg til å begynne å se 24). Men da stakk jeg. Kos dere med episoden i kveld! I'm sure I will Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Koser meg med 24, eneste i familien som er noe konsentrert er pappa, men han kan ikke kalles fan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mamma hadde klubb en dag det var 24, ikke spesielt vellykket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå