Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Men de ikke fullt så gode episodene danner grunnlaget, og forklarer litt mer, og gjør mye for å bedre helhetsinntrykket av sesongen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes også at de episodene som danner grunnlaget er gode episoder selvfølgelig :p

 

Så lenge det er gode replikker, godt skuespill og spennende øyeblikk (ikke nødvendigvis) så er det en god episode syns jeg :) Og hvis det kommer noen gamle kjenninger tilbake fyker episoden mange hakk opp på rangstigen med en gang!

Lenke til kommentar

Ja. Husker jeg tenkte med en gang episoden var ferdig den gangen "Han døde ikke denne episoden altså? Jaja. Da skjer det vel noe i løp av sesongen da."

 

Så har alltid hatt et håp om at han kom tilbake :)

 

Bare en dag igjen til ny episode nå! Gleder meg!

Lenke til kommentar

Men etter det jeg har husket så har det kun blitt brukt silent clock når en viktig person dør i SLUTTEN av episoden. Godt mulig jeg tar feil nå, men kan ikke huske å ha sett noe annet.

 

Så om Palmer ikke fikk silent clock, så er det kanskje ikke så rart (hvis det over stemmer :p)

Lenke til kommentar

Men etter det jeg har husket så har det kun blitt brukt silent clock når en viktig person dør i SLUTTEN av episoden. Godt mulig jeg tar feil nå, men kan ikke huske å ha sett noe annet.

 

Det trodde jeg også først, men mener å ha sett sc midt i en episode en gang, men husker bare ikke når! Irriterende!

Men drapet på Palmer skjedde så brått og så tidlig i episoden at det fortsatt var mange minutter igjen til den første clocken skulle komme (Pleier alltid å være rundt 10 min), så det kan være derfor også..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det eneste som er sikkert er at ingenting er sikkert når det kommer til klokka. Aldri i livet om produsentene kommer ut med noe informasjon, i hvertfall ikke før serieslutt.

Lenke til kommentar
Silentclock er oppskrytt. Er nok bare tilfeldigheter hvem som får SC og hvem som ikke får. (Med mindre skaperne av 24 har uttalt seg om silentclock. Link anyone?)

 

Det er i forbindelse med viktige/episke hendelser, eller når viktige personer (hovedpersoner) dør. Uansett så ville Tony lett kvalifisert til silent clock.

Eller som 24 wikia definerer det:

It is used to punctuate highly emotional scenes. Half of them thus far have occurred at the time of the death of a significant character.
Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Tipper Jack drar til Moss om ikke så alt for lenge, det hadde i det minste vært heftig. Det eneste problemet er jo at Jack alltid er så kald og rolig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...