Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror og håper at Logan vil få en rolle senere. Noe jeg har fundert på litt er den episoden hvor Jack er i Logans residens (hvor han er i husarrest). Husker at Jack fant diverse bibelsitat og Logan plapra noen ord om tilgivelse og greier. Er jo helt klart at han hadde blitt skikkelig kristen, men hva var poenget med å få vite det uten at det skulle ha en senere betydning?

Lenke til kommentar

Har du sett alle sesongane litt for mange ganger [NOR]Andreas sidan du hugser slike detaljer? :p Kan jo vera at produsenten ikkje har tenkt over det, det er ikkje umogleg å overanalysere litt...

 

edit: Trur de Phillip Bauer (?), far til Jack, kjem att? Som vanleg hugsar eg ikkje heilt kva som skjedde med han. Ser eg har litt å sjå om att i vinterferien no :ph34r: 5 sesongar a 18 timar, det blir ein laaaaaaaaang vinterferie :whistle:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Det utrolige er faktisk at jeg har bare sett sesong 6 en gang, når den gikk på tv :p Er ganske merkelig, men jeg husker så og si alt av det som skjer på 24, og det setter seg som lim i hodet i mange år etterpå. Hadde bare andre ting her i verden klistret seg like lett!

 

Kanskje jeg skal melde meg på kvitt eller dobbelt :ph34r:

 

Og forresten: Phillip Bauer ble sprengt i fillebiter på den oljeplattformen hvor Jack og Bill fikk tak i kretskortet, Cheng og Josh i sesongavslutningen av sesong 6. Men det stod jo en robåt i bakgrunnen av Phillip når Jack løpte opp trappa da, så hvem vet? :p

Lenke til kommentar
Jeg synes i alle fall at det var en meget god episode! Det eneste jeg syns var litt dumt var at det var en eller annen random dame som banket på døren til Dubaku. Hadde håpt på en skikkelig surprise tilbakekomst til en eller annen person der :D

 

Ja, det håpet jeg også på! Men nei... Og dama får nok en finger med i spillet etterhvert :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det blir egentlig litt dumt å rangere episoder i 24, for de er bare another brick in the wall. Ranger sesonger om du skal rangere, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...