UNSCCapone Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 For en episode! Stemte det jeg sa med at de fant CIP-modulen. Spennende å se hva den skikkelig store trusselen kommer til å bli, for ligner ikke 24 at det skal være å presse president Taylor ved å true mannen hennes. Morsomt å vite at ved kvinnelig president her mannen hennes First Gentelman Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) [NOR]Andreas: eg er ganske sikker på at den kvinna får meir og sei i episodane som kjem. Kvifor hadde elles produsentane lagt til denne rolla? Kanskje Jack og Walker finn ho 24 er passe forutsigbart, og det er det eg elsker med det samstundes som eg av og til har feil med kva som skal skjer Endret 2. mars 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 [NOR]Andreas: eg er ganske sikker på at den kvinna får meir og sei i episodane som kjem. Kvifor hadde elles produsentane lagt til denne rolla? Kanskje Jack og Walker finn ho Ja, det er jeg og ganske sikker på. Men det hadde vært dødsfett å få tilbake en gammel kjenning også Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 [NOR]Andreas: eg er ganske sikker på at den kvinna får meir og sei i episodane som kjem. Kvifor hadde elles produsentane lagt til denne rolla? Kanskje Jack og Walker finn ho Ja, det er jeg og ganske sikker på. Men det hadde vært dødsfett å få tilbake en gammel kjenning også Hun vil nok garantert få en fremtredene rolle (har sluttet å sjekke IMDB for å leve i spenning slik som alle andre ) Hadde vært morsomt med flere kjenninger, har liksom vært for få av dem. Og som sagt bør Mr. Hodges komme tilbake, han hadde jo en fremtredene rolle i Redemption. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Enig der, kven er det du vil ha tilbake? Eg kunne eigentleg godt tenkt meg Chase Edmunds (eller kva det var han heit). Hugsar faktisk ikkje kvifor han forsvann, er han død? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Han sliter vel litt med "håndlaget" vil eg tro. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hun vil nok garantert få en fremtredene rolle (har sluttet å sjekke IMDB for å leve i spenning slik som alle andre ) Påstår du at eg har sjekka på IMDB Det kunne faktisk ikkje falt meg inn, men 24 er så forutsigbart at noko må berre skje med ho dama. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Chase er ikke død. Han forlater Kim mellom ses 4 og 5. Men må ærlig innrømme at jeg ikke helt husker denne Mr. Hodges, ha noen et pic? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Savner Kim Bauer og kanskje noe informasjon om Logan. Helt klart Aron Pierce som sikkerhetsvakt! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jepp, lurer på hvordan det går med sønnen hans Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 ja, Aron Piece sjølvsagt Korleis kunne eg gløyme han Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Her er pic av Mr. Hodges Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Han er sikkert den siste "the bad guy" som Jack henter inn. Personleg trur eg kanskje han senatoren(?) som avhøyrer Jack i første episode har ei viktig rolle i konspirasjonen (iallfall innblanda). Det verkar verkeleg som han har ein personleg vendetta mot Jack, kanskje det er fordi han er redd for kva Jack kan gjera med han Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, lenge siden vi har hørt noe fra høringen av Jack, du burde ikke være fornøyd etter at Jack rømte fra FBI Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Kunne også ønske at både Chase og Kim kom tilbake, men Chase tviler jeg sterkt på at vi får se igjen. Kim derimot der det jo alltid en sjanse for å se igjen! Og Logan får vi vel vite mer om senere i sesongen tenker jeg. Han her jo i live som påpekt tidligere (Under Jack sitt avhør med Tony sier Tony "Charles Logan IS a product of his own environment". Men sønnen til hvem Benitez? Pierce? Når fikk han en sønn? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Nei, noko må definitivt skje der. Det er for opplagt at dei for eksempel skal prøve å øydelegge for Jack når han nærmer seg gjennombrotet edit: Veit ikkje om det er lov å spørra, men kven trur de er moldvarpen i FBI? Endret 2. mars 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Andreas/Benitez fikk ikke Chase og Kim en sønn? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Andreas/Benitez fikk ikke Chase og Kim en sønn? Chase hadde allerede en datter (Angela) når han traff Kim. Var jo et vanvittig styr på CTU når Chloe skulle passe på henne i noen timer Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Andreas/Benitez fikk ikke Chase og Kim en sønn? Chase hadde allerede en datter (Angela) når han traff Kim. Var jo et vanvittig styr på CTU når Chloe skulle passe på henne i noen timer Det var der jeg hadde det fra, merker det er lenge siden jeg har sett de tidligere sesongene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Charles Logan er i husarrest. Kan virkelig ikke se noen grunn for å dra han inn i 24 noe mer enn en evt. kort reunion der Jack trenger hans informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå