Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

For en episode! Stemte det jeg sa med at de fant CIP-modulen. Spennende å se hva den skikkelig store trusselen kommer til å bli, for ligner ikke 24 at det skal være å presse president Taylor ved å true mannen hennes.

 

Morsomt å vite at ved kvinnelig president her mannen hennes First Gentelman

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[NOR]Andreas: eg er ganske sikker på at den kvinna får meir og sei i episodane som kjem. Kvifor hadde elles produsentane lagt til denne rolla? Kanskje Jack og Walker finn ho :ph34r:

 

24 er passe forutsigbart, og det er det eg elsker med det samstundes som eg av og til har feil med kva som skal skjer :p

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
[NOR]Andreas: eg er ganske sikker på at den kvinna får meir og sei i episodane som kjem. Kvifor hadde elles produsentane lagt til denne rolla? Kanskje Jack og Walker finn ho :ph34r:

Ja, det er jeg og ganske sikker på. Men det hadde vært dødsfett å få tilbake en gammel kjenning også :p

Lenke til kommentar
[NOR]Andreas: eg er ganske sikker på at den kvinna får meir og sei i episodane som kjem. Kvifor hadde elles produsentane lagt til denne rolla? Kanskje Jack og Walker finn ho :ph34r:

Ja, det er jeg og ganske sikker på. Men det hadde vært dødsfett å få tilbake en gammel kjenning også :p

 

Hun vil nok garantert få en fremtredene rolle (har sluttet å sjekke IMDB for å leve i spenning slik som alle andre :p

 

 

Hadde vært morsomt med flere kjenninger, har liksom vært for få av dem. Og som sagt bør Mr. Hodges komme tilbake, han hadde jo en fremtredene rolle i Redemption.

Lenke til kommentar

Han er sikkert den siste "the bad guy" som Jack henter inn. Personleg trur eg kanskje han senatoren(?) som avhøyrer Jack i første episode har ei viktig rolle i konspirasjonen (iallfall innblanda). Det verkar verkeleg som han har ein personleg vendetta mot Jack, kanskje det er fordi han er redd for kva Jack kan gjera med han :idea:

Lenke til kommentar

Kunne også ønske at både Chase og Kim kom tilbake, men Chase tviler jeg sterkt på at vi får se igjen. Kim derimot der det jo alltid en sjanse for å se igjen!

 

Og Logan får vi vel vite mer om senere i sesongen tenker jeg. Han her jo i live som påpekt tidligere (Under Jack sitt avhør med Tony sier Tony "Charles Logan IS a product of his own environment".

 

Men sønnen til hvem Benitez? Pierce? Når fikk han en sønn? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...