Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først skrive ferdig særemne til onsdagen, så 24 :D

 

Håper også på en mer actionpreget episode i dag, men det ser meget bra ut i følge reklamen på TV2!

Hva tror folk er den neste terrortrusselen? Jeg mener, vi vet jo at de vil bruke CIP-modulen, men til hva? Kan jo ikke bare styrte fly gjennom hele sesongen.

Jeg håper at de tar over elektrisiteten, da dette vil være et scenario som aldri har vært på 24 før.

Hvis de smelter et eller annet atomkraftverk blir jeg nesten litt lei meg :p

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på hvilken retning sesongen går fremover nå. CIP-modulen skulle jo bare brukes som pressmiddel for å få president Taylor til å trekke seg ut av Sangala. Lurer på hva det neste blir, og om vi kanskje ikke får introdusert en ny skurk. Gjerne en skikkelig stor skurk isåfall, noe ala Habib Marwan. Liker at Jack får en slags nemesis som han sliter lenge med å få has på. Ser gjerne at forskjellige ting fra tidligere blir oppklart fremover, slik som Andreas snakka om på forrige side elns. (eks. Morris og Chloe osv)

.

Det blir spennende uansett, gleder meg voldsomt! :) 1 time og 10 min gutter!

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Skreiv dette innlegget i den andre 24 tråden når episoden var sendt:

 

Spennende episode med mange kule scener osv. Det meste sagt her.

 

Men fytti feite så latterlig det der Boyd Chemicals tullet var.

Enhver som har satt en fot inne på et industriområde skjønner at det har hvertfall ikke skaperne av 24 gjort.

 

- Systemet kan KUN styres vha automatiske og datastyrte systemer. YEAH RIGHT.

- Safety valves som KUN kan resettes fra kontrollrommet. Siden ingen safety valves kan resettes manuelt ute i felt nei... Og hvorfor skulle de resettes? De ble jo bare blokkert fra å slå inn.

- En tank med et supergiftig stoff står plassert slik at den (hvertfall ifølge alle i serien) vil lufte til atmosfære hvis det blir for stort overtrykk.

- Den eneste manuelle måten å minske trykket i tanken der dette supergiftige stoffet er lagret/prosessert er å lufte det rett ut i rommet der de manuelle ventilene står. Ikke bare det. Men ventilene som opereres er svære ventiler som lufter ut rett ved ventilen.... Bare for å være sikker på at man må ofre liv og helse for å operere de. De er faktisk designet slik at skal disse noen gang brukes, noe som strengt tatt er liten vits siden det kun vil hjelpe en kort kort tid, så MÅ en stakkar amerikaner ofre livet sitt.

 

Sorry 24. Men det gjorde vondt for en stakkar automatiker å se de scenene der.

 

Edit: Det betyr ikke en dritt for episoden for min del. Spenningen var der, alt var kult osv. Men det hadde liksom gitt meg et bittelite kick av å vite at de faktisk gjør noe research. Ikke bare slenger inn en masse kule ord som safety valves og 400 psi og tror at det er kult.

 

Fikk meg til å tenke på hvordan en "datamann" har det under alle 24 episoder.

Lenke til kommentar

Men så hadde det vel ikke vært noe spennende om alt skulle vært 100% realistisk heller :tease:

 

Jeg synes i alle fall at det var en meget god episode! Det eneste jeg syns var litt dumt var at det var en eller annen random dame som banket på døren til Dubaku. Hadde håpt på en skikkelig surprise tilbakekomst til en eller annen person der :D

 

Og forresten Benitez: Vi får nok snart se Jack erkerival denne seongen. Husker du Mr. Hodges fra 24: Redemption? Han må jo før eller senere komme inn i sesongen! Var jo han som drepte presidentsønnen og gjorde forretninger med Dubaku..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...