Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner hva du mener Jotun (selv om at jeg selv ikke har fått opplevd det du beskriver i innlegget ditt i denne tråden).

 

Jeg tror de fleste nå har fått med seg at dette er en helt spoilerfri tråd, men om noen skulle klare å spoile igjen, så er det akkurat det vi har "Rapporter" knappen til ;)

 

La oss komme oss on-topic igjen:

 

Såg reklamen på TV2 for neste episode, og har ikke annet å si enn at det såg sinnsykt spennende ut! Gleder me til mandag! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg spoiler for sikkerhetsskyld. Spoileren inneholder svært lite sesensitiv informasjon, men du leser på eget ansvar. Den er trygg for f.eks Jotun.

En ting er at han poster spoileren. Men etterpå så skriver han at han tipper de fleste har fått med seg ryktene uansett, og de fleste vet nok hvilkne rykter det er snakk om. Da har han jo ødelagt for enda mange flere. Og Jotun, correct me if I'm wrong, men var det ikke du som sendte en pm angående spoileren, for å så bli sur?

Lenke til kommentar

TomHel: Eg følger amerikansk sendeskjema. Og ville bare sjekke om du faktisk var så tulling som eg fryktet. Ingenting ble spoilet for meg, da eg visste om dette før det ble avslørt her inne. Men i motsetning til deg så tenker eg på andre enn meg sjøl.

 

Dessuten skreiv jo du sjøl ordrett ka spoileren gikk ut på. UTEN spoiler tag. Så gå og legg deg igjen nå Tom.

 

 

Blir litt forundret over utbruddet ditt (store skrikende bokstaver der du banner og skjeller vedkommede huden full), når du i neste innlegg bare fortsetter og ødelegge for en del andre folk som ikke fikk med seg det første innlegget.. Det er liksom greit så lenge noen har ødelagt for deg, da kan jo du selvsagt ødelegge for de som ikke fikk med seg den første spoileren.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Er det rart at jeg blir sur? Ikke at du er noe bedre selv, som du sier, fordi du sa nettopp at du følger amrikansk sendeskjema, som igjen betyr at du har sett det. Jeg klarer i hvertfall ikke å tolke det annerledes. Og hvorfor sendte du pm om du visste at det kom til å skje?

 

Men nå gidder jeg ikke diskutere det mer her, send en pm om du føler at du har noe uoppgjort, så slipper enda flere å få handlingen spoilet.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Eg har ikke sagt en dritt om den spoileren kommer til å skje. Våkn opp nå TomHel.

 

Eg sa at eg visste om den samme spoileren. Noe som så vidt eg vet er ubekreftede rykter allikevel.

 

Grunnen til at eg skreiv at eg fulgte amerikansk sendeskjema var som svar på at eg sendte PM til deg.

 

Som sagt: Eg sendte PM til deg for å få bekreftet at du faktisk gjentok samme spoileren uten spoilertags. Skjelle ut en fyr for en tabbe, for så å gjenta samme tabben er latterlig.

 

Eg har aldri spoilet en dritt her inne, og kommer heller ikke til å gjøre det. I motsetning til deg....

 

Poenget mitt: Når en tulling spoiler, for så å fjerne spoileren, så kan de som var uheldige og leste denne spoileren før den ble fjernet holde seg for gode til å gjenta samme spoiler. Håper du har skjønt poenget nå Tom.

 

Ikke det at eg tror at det har skjedd....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, for all del, beklager at jeg spoilet. Men hva er dealen om det bare var ubekreftede rykter? Morsomt at denne stakkars uskyldige fyren som gjorde en tabbe ikke hadde fått med seg at tråden er spoilerfri.

 

Om noen hadde rapportert det så hadde begge innleggene vært fjernet med en gang. Og om det bare er et uberkreftet rykte, hvorfor så sint?

Lenke til kommentar

Var ikke sånn jeg mente det. Har heller ikke fått med meg hva det handler seg om, men de fleste har fått med seg at vi ikke skal spoile eller noe som helst.

 

Og alvorlig talt TomHel? Har vi ikke diskutert side opp og side ned om at vi ikke skal spoile? Her sier Benitez at han ikke vil vite hva det handler seg om (det samme gjelder meg) og så svarer du med å sette opp en spoilertag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det var muligens vanskelig å oppdage spøken :p

 

----------------

 

Gleder meg til episoden i morgen, det begynner å bli veldig spennende.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...