Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er gærnt med Walker a? :p Når du først er inne på det, hadde jeg ikke hatt noe i mot å få sett igjen Nadia Yassir! Hun er det peneste som har jobbet bak en dataskjerm! :D

 

Jeg vet ikke, har bare ikke likt henne så veldig enda :p

 

 

Du har rett angående Nadia da. Voldsomt peen ;)

Lenke til kommentar

Det jeg håper på er at det blir bygd opp følelser mellom Jack og Walker gjennom sesongen, og at hun på et eller annen punkt må ofre seg selv, eller at Jack må ofre henne for et eller annet. Walker virker grei nok hun, men ikke noen jeg ser for meg passe i lag med Jack Bauer himself.

 

Jeg håper også at både Audrey og Kim kommer tilbake. Audrey har kanskje virket travel, men likte likevel karakteren hennes.

 

Men en ting jeg kom til å tenke på. Hva har skjedd med Karen Hayes og Bill Buchanan? Gjelder forsåvidt det samme med Chloe og Morris og deres barn.

Det har jo bare gått noen timer siden sesongen begynte, men vi må vel snart få vite noe om disse løse trådene her. Kom også til å tenke på Tom Lennox. Vi såg jo han i Redemption, men har ikke sett noe av han så langt i sesongen.

Lenke til kommentar

Til neste gang (merk at eg ikke bruker "hvis") når noen spoiler noe her inne.

 

Det er hvertfall unødvendig at folk gjentar en spoiler. Det eneste det fører til er jo at enda flere får ødelagt noe. Selv om man er pissesur på en eller annen tulling, så blir man jo like tulling selv når man gjentar noe som kan fjernes med enkle grep.

 

Eg såg ikke spoileren til han første, men såg jo hva det var i minst to innlegg etter at vedkommede hadde fjernet det første. Poenget med å gjøre det må man spørre de vedkommende som gjentok det.

 

Bare til lærdom. Selv om DU har fått ødelagt noe pga en spoiler så betyr ikke det at ALLE såg det samme innlegget som deg.

Lenke til kommentar

Så hvis noen snakker om at en fyr har spoilet og ingen sier hva det er så er man "dum" om man ikke skjønner hva det er...

 

Tror du var litt trøtt når du skreiv det.

 

Du var jo en av de som klarte å fortsette å skrive spoileren etter at det var fjernet i første innlegget. Så forstår jo godt at du er ivrig etter å forsvare idiotskapen din.... Nå var jo sesongen din "ødelagt", så hvorfor ikke ødelegge for alle andre og?

 

Fin holdning.

 

Og fint å forsvare dumskap med at andre er dumme.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...