aloras Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Tenkte da å lage en diskusjonstråd for oss som har planer om å se tv-filmen "Redemption" og sesong 7 av 24 på TV2! Til dere som har planer om det, har jeg en gledelig nyhet! Jeg sendte en e-mail til informasjonsavdelingen hos TV2 for et par dager siden, og fikk svar i dag: Hei. Redemption kommer 25/1 og den nye sesongen starter 1. februar. Mvh, TV 2 AS Info.avd. Den nye sesongen starter altså bare 2 uker etter det den gjør i USA, og dette er jo en fantastisk nyhet med tanke på at vi alltid har måttet vente til mai før TV2 har komt i gang med den nye sesongen! Trailer til Redemption her. Trailer til sesong 7 her. (Advarer mot spoilere i denne traileren.) Skal oppdatere førstepost når TV2 får opp infosidene om serien som de bruker å lage før de nye sesongene, imens er det åpent for diskusjon om hvilke forventninger folk her har til tv-filmen og ikke minst den nye sesongen! Endret 4. januar 2009 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Lenge siden jeg har sett 24 nå. Skal bli godt å få gjensyn med Jack Bauer & Co. Redemption filmen så da ikke så dum ut den heller. Endret 3. januar 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sesong 7 kommer til å bli en høydare tror eg! Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Gleder meg som en unge . Da trenger jeg ikke å laste ned episoder hvis de kommer så tidlig i Norge. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hjelper utrolig på at TV2 kom i gang litt tidligere ja, så slipper jeg å pines så utrolig lenge før jeg kan få se noe her i Norge og! Når det gjelder den nye sesongen så håper jeg og tror at sesong 7 kan bli en av de sterkeste sesongene noensinne hvis de klarer å gjøre det på riktig måte. Jeg håper også at vi kan få se mer til Logan (som vi enda ikke har fått bekreftet død eller levende), og den tredje personen som Jack tystet på før sesong 1 startet (Steven Saunders og Christopher Henderson er jo de to andre). Scenen hvor Henderson blir skutt har jeg alltid syns var litt merkelig, så jeg håper at det skjedde noe muffens der og at vi kanskje kan få se mer til den personen! Noe dere kanskje ikke har lagt merke til (og som muligens ikke betyr noe heller) er at det Henderson blir skutt klokken 05.22. Etter at Jack har skutt han, så går han sakte mot Rooney (som hjalp Jack og Henderson å komme ombord i båten) som såg at Jack skaut Henderson. Hele 5 minutter etterpå, altså 05.27, så kommer Jack løpende opp fra ubåten. Enten har 24-produsentene ikke tenkt over dette, eller så har Jack gjort et eller annet i 5 minutter som vi kanskje kan få se noe til senere. Men så bruker jeg alltid å tro at ting er mer muffens enn det de faktisk er, så man skal ikke se bortifra at dette ikke er noe som helst Endret 4. januar 2009 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen av de tingene du skriver om sesong 7 hører hjemme i spoiler NORAndreas!! Sjerpings Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Beklager! Ironisk at trådstarter faktisk klarte å skrive en liten spoiler Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Gleder meg til en ny sesong med 24. Alt for lenge siden sist. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Oioioi! Dette blir deilig! Herlig jobba Andreas! Skal bli deilig å få sett 24 så tidlig på året! Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Gleder meg utrolig mye! Har ventet på ny 24 sesong alt for lenge nå, så håper virkelig at denne sesongen blir verdt ventingen, noe jeg har sterk tro på at den gjør. Endret 4. januar 2009 av andi_c Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Blir litt rart at de sender de nye episodene på søndagskvelder nå da, men jeg blir vel vant til det og. Er jo det de gjør i USA. Også greit siden jeg aldri har noen prøver på mandagen utenom eksamen og tentamen pga. timeplanen min Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hvilket klokkeslett er det snakk om da? Sikkert 23:15 etter Fotballextra? Endret 4. januar 2009 av Benitez Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg håper også at vi kan få se mer til Logan (som vi enda ikke har fått bekreftet død eller levende), og den tredje personen som Jack tystet på før sesong 1 startet (Steven Saunders og Christopher Henderson er jo de to andre). Saunders jobbet jo for britisk etteretning, så Jack tystet vel aldri på han? Og Henderson er død. To kuler i brystet og that's it. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Sikker på at det er søndag som blir ny dag da? Før har det vel hendt at det har gått en dobbelepisode på søndag og nesten episode dagen etter, mandag, som blir vanlig sendetid. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har det ikke vært torsdager? Eller er det jeg som surrer nå? Husker det var torsdager for lenge siden ihvertfall, rundt sesong 3 eller noe Lenke til kommentar
aloras Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Sesong 3 sendte de 2 dager i uka (nemlig mandag og torsdag), men sesong 4, 5 og 6 sendte de på torsdager. Så de har nok aldri sendt 24 på en søndag før, og heller ikke tatt noen flere episoder dagen etterpå. Det er godt mulig at de kun tar filmen og de to første episodene på søndagen, men jeg regner nesten med at det vil fortsette hele sesongen. Nå har det blitt vanskelig å vente på 24! Sesongen startet i går i USA, og det er da man begynner å bli utolmodig. Får heller satse på litt ekstra aktivitet her! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jepp jepp, er visst dene tråden man må oppholde seg hvis man er en av de tøffe gutta Men filmen vises jo 25.jan på TV 2 Kan jo være det viser den igjen på søndag den 1. tho.. Endret 12. januar 2009 av Benitez Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Blir litt rart at de sender de nye episodene på søndagskvelder nå da, men jeg blir vel vant til det og. Er jo det de gjør i USA. Også greit siden jeg aldri har noen prøver på mandagen utenom eksamen og tentamen pga. timeplanen min Det er feil! De går mandager! eneste unntak er premiæren som var nå på søndag Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det høres nok logisk ut ja. TV 2 har jo fullt program med fotballsendinger på søndagskveldene Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det høres nok logisk ut ja. TV 2 har jo fullt program med fotballsendinger på søndagskveldene Begynner på Sky One ikveld med dobbelep - gleder meg som en unge....klarer ikke vente til Tv2 begynner - utrolig tidlig start av dem. Bra det skal dem ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå