Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Tenkte da å lage en diskusjonstråd for oss som har planer om å se tv-filmen "Redemption" og sesong 7 av 24 på TV2!

Til dere som har planer om det, har jeg en gledelig nyhet! Jeg sendte en e-mail til informasjonsavdelingen hos TV2 for et par dager siden, og fikk svar i dag:

Hei.

Redemption kommer 25/1 og den nye sesongen starter 1. februar.

Mvh,

TV 2 AS

Info.avd.

Den nye sesongen starter altså bare 2 uker etter det den gjør i USA, og dette er jo en fantastisk nyhet med tanke på at vi alltid har måttet vente til mai før TV2 har komt i gang med den nye sesongen!

Trailer til Redemption her.

Trailer til sesong 7 her. (Advarer mot spoilere i denne traileren.)

Skal oppdatere førstepost når TV2 får opp infosidene om serien som de bruker å lage før de nye sesongene, imens er det åpent for diskusjon om hvilke forventninger folk her har til tv-filmen og ikke minst den nye sesongen! :)

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelper utrolig på at TV2 kom i gang litt tidligere ja, så slipper jeg å pines så utrolig lenge før jeg kan få se noe her i Norge og!

Når det gjelder den nye sesongen så håper jeg og tror at sesong 7 kan bli en av de sterkeste sesongene noensinne hvis de klarer å gjøre det på riktig måte. Jeg håper også at vi kan få se mer til Logan (som vi enda ikke har fått bekreftet død eller levende), og den tredje personen som Jack tystet på før sesong 1 startet (Steven Saunders og Christopher Henderson er jo de to andre).

Scenen hvor Henderson blir skutt har jeg alltid syns var litt merkelig, så jeg håper at det skjedde noe muffens der og at vi kanskje kan få se mer til den personen! Noe dere kanskje ikke har lagt merke til (og som muligens ikke betyr noe heller) er at det Henderson blir skutt klokken 05.22. Etter at Jack har skutt han, så går han sakte mot Rooney (som hjalp Jack og Henderson å komme ombord i båten) som såg at Jack skaut Henderson. Hele 5 minutter etterpå, altså 05.27, så kommer Jack løpende opp fra ubåten. Enten har 24-produsentene ikke tenkt over dette, eller så har Jack gjort et eller annet i 5 minutter som vi kanskje kan få se noe til senere.

Men så bruker jeg alltid å tro at ting er mer muffens enn det de faktisk er, så man skal ikke se bortifra at dette ikke er noe som helst :p

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar

Blir litt rart at de sender de nye episodene på søndagskvelder nå da, men jeg blir vel vant til det og. Er jo det de gjør i USA. Også greit siden jeg aldri har noen prøver på mandagen utenom eksamen og tentamen pga. timeplanen min :)

Lenke til kommentar

Jeg håper også at vi kan få se mer til Logan (som vi enda ikke har fått bekreftet død eller levende), og den tredje personen som Jack tystet på før sesong 1 startet (Steven Saunders og Christopher Henderson er jo de to andre).

Saunders jobbet jo for britisk etteretning, så Jack tystet vel aldri på han? Og Henderson er død. To kuler i brystet og that's it.

Lenke til kommentar

Sesong 3 sendte de 2 dager i uka (nemlig mandag og torsdag), men sesong 4, 5 og 6 sendte de på torsdager. Så de har nok aldri sendt 24 på en søndag før, og heller ikke tatt noen flere episoder dagen etterpå.

Det er godt mulig at de kun tar filmen og de to første episodene på søndagen, men jeg regner nesten med at det vil fortsette hele sesongen.

Nå har det blitt vanskelig å vente på 24! Sesongen startet i går i USA, og det er da man begynner å bli utolmodig. Får heller satse på litt ekstra aktivitet her!

Lenke til kommentar

Blir litt rart at de sender de nye episodene på søndagskvelder nå da, men jeg blir vel vant til det og. Er jo det de gjør i USA. Også greit siden jeg aldri har noen prøver på mandagen utenom eksamen og tentamen pga. timeplanen min :)

Det er feil!

De går mandager! eneste unntak er premiæren som var nå på søndag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...