Martingrani Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hallo! Åssen kan jeg vite om hva som har tatt kvelden i dataen min? Skjermen er helt svart når jeg starter den og viftene i kabinettet går for full styrke og skjermen vis "no signal". Hva har tatt kvelden? Skal biosen vises uansett om noe er ødelagt? Har for 2 dager siden fått og installert 4870 1gb som har funket helt fint til nå, bare for å informere vis det ahr noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 det er vell mulig at skjermkortet får for lite strøm. Lenke til kommentar
Martingrani Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Den har nok strøm, har jo sittet å spilt på den i 2 dager. Men nå kom BIOS opp på skjermen, men med masse "=" i grønnt her og der. Og jeg kommer ikke til windows for skjermen er bare svart når jeg fortsetter fra Bios -.- Det står CMO3 Checksum Bad også der :S [EDIT] Dumme meg skjønnte ikke att det står CMOS og ikke CMO3. Jeg har tatt batteriet ut og inn igjen men det samme skjer. Endret 2. januar 2009 av Martingrani Lenke til kommentar
Martingrani Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 ok, nå satt jeg i det gamle 3850 kortet mitt, og alt funket, så det er tydelig att det er noe med 4870'n. Det er 2 dager gammelt, har jeg noe slags garanti eller noe sånt? jeg har byttet kjøleren til en zalman vf 1000 though :S Lenke til kommentar
Toad Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Skru orginalkjøleren fint på igjen og send tilbake Lenke til kommentar
Martingrani Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Allerede gjort det Komplett veldig gjerrige på sånnt eller? Grei kundeservice der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå