Gå til innhold

Er det mange som spiller Fable "The Lost Chapters"?

Anbefalte innlegg

Hvor mange er det som spiller Fable "The Lost Chapters" til pc? Svar gjerne hvorfor? Jeg har det spille, og liker det ganske godt. Det beste med spillet er at man kan velge veien selv, og nesten vert tetalje du gjør utgjør hva du blir. Nå er jeg spent på om Fable 2 vil komme til pc.

Jeg vet at jeg har nevnt noe lignende tiligere. Men nå setter jeg en pekepin på hvor mange som spiller dette spillet! ;)

Endret av Hell_Frode
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Sånn dere kansje har skjønt, jeg gjer meg ikke så lett med spille Fable 2 til pc'en. :wee:

Nå, så stille det ble her i denne tråden da. Jeg vil gjerne ha stemmer for Fable 2 til pc'en.

Jeg vet også at jeg har nevnt tidligere at man kan ikke ønske seg alt i verden. For å være ærlig så er Fable 2 til pc min største drøm. Den drømmen vil jeg veldig gjerne skal gå i oppfyllelse. Så, jeg spør igjen: Er det noen andre som har den samme drømmen? Vær så snill svar i det minste. Gjør ingen ting om du er i mot eller for Fable 2 til pc'en. Si gjerne hvorfor.

Jeg har truen om Fable 2 til pc'en.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Joda, the lost chapters var et underholdene spill, men å si at det er helt fritt å velge hvilken vei man vil ta i spillet blir litt feil. Spillet er i min mening veldig linjært og lite fleksibelt.

Fable 2 er ikke noe jeg holder pusten for å få til pc, men et bra spill er det sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...