Hell_Frode Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hvor mange er det som spiller Fable "The Lost Chapters" til pc? Svar gjerne hvorfor? Jeg har det spille, og liker det ganske godt. Det beste med spillet er at man kan velge veien selv, og nesten vert tetalje du gjør utgjør hva du blir. Nå er jeg spent på om Fable 2 vil komme til pc. Jeg vet at jeg har nevnt noe lignende tiligere. Men nå setter jeg en pekepin på hvor mange som spiller dette spillet! Endret 19. januar 2009 av Hell_Frode Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Sånn dere kansje har skjønt, jeg gjer meg ikke så lett med spille Fable 2 til pc'en. Nå, så stille det ble her i denne tråden da. Jeg vil gjerne ha stemmer for Fable 2 til pc'en. Jeg vet også at jeg har nevnt tidligere at man kan ikke ønske seg alt i verden. For å være ærlig så er Fable 2 til pc min største drøm. Den drømmen vil jeg veldig gjerne skal gå i oppfyllelse. Så, jeg spør igjen: Er det noen andre som har den samme drømmen? Vær så snill svar i det minste. Gjør ingen ting om du er i mot eller for Fable 2 til pc'en. Si gjerne hvorfor. Jeg har truen om Fable 2 til pc'en. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Et tips kan være å gjøre om trådtittelen til spillets fulle tittel og på hvilken platform du spiller på Har Fable 2 på Box og kan ikke tenke meg at det blir noe dårligere ved en eventuell konvertering til pc. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Vel tråden er i "PC-spill" så det er ikke nødvendig. Jeg syntes Fable var nokså underholdende, kan jo bra hvis Fable 2 kommer til pc. Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Har vært borte lenge fra denne tråden nå, og ser bare to som har svart. Hva er dette for noe at folk er så slappe for å svare på denne tråden. Gjer meg fortsat ikke. Jeg vennter både svar fra dere og spille Fable 2 til pc. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg har spilt gjennom fable the lost chapters noen ganger, og håper på at fable 2 kommer til pc, men har mine tvil... Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Joda, the lost chapters var et underholdene spill, men å si at det er helt fritt å velge hvilken vei man vil ta i spillet blir litt feil. Spillet er i min mening veldig linjært og lite fleksibelt. Fable 2 er ikke noe jeg holder pusten for å få til pc, men et bra spill er det sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå