pungrotten Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tittelen sier det meste. Hvilken drink syntes folk er best? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 p2 masse isbitrer 3 cl vodka vanillia 3 cl apple sour 3 cl sour mix , kan også bruke sitronsaft eller limesaft men da halver mengden fyll på med sprite namnam men eg er jo hodestups forelsket i voka Burn også ... er vel det jeg drikker mest av:D Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kan ikke bare bruke den store drinktråden vår da? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Long Island egnetlig, men det er sikkert vanvttig mye godt jeg ikke har smakt der ute i verden, Lenke til kommentar
pungrotten Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Kan ikke bare bruke den store drinktråden vår da? for all del, men den er veldig generell rundt drikking då. som OZ-Racing påpeker er det en masse drinker der ute. kanskje kjekt å få litt inspirasjon? Er nok en del drinker som smaker drit, greit å se hva som er verdt å prøve Endret 3. januar 2009 av pungrotten Lenke til kommentar
Capless Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hold isbitene borte 1 stk glass 4 cl single malt whisky fra islay Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Gimlet Knust is 4cl GIN 2cl Roses Limejuice Cordial (den du kjøper i vanlige dagligvarebutikker, glassflake med grønt innhold) Lenke til kommentar
Medisin Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vet ikke hva den heter men: - Mørk rom - ingefær-øl - en isbit eller to Kanongodt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå