Erijk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Uncharted: Drake's fortune. Bioshock. LittleBigPlanet. Call of duty: Modern warfare. Resistance 2. GTA IV. Fallout 3. Prince Of Persia (Det nye) Kommer også en del gode spill i 2009, så det er bare å vente og glede seg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Saints Row 2! Langt mere underholdning enn GTA serien klarer å by på Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bestilte ps3 4gb fra elprice igår. Og GTA 4 + prince of persia fra play. Jeg la begge spillene i handlekurven deretter chekout. Vil disse spillene bli sendt hver for seg så de ikke overstiger tollgrensen? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bestilte ps3 4gb fra elprice igår. Og GTA 4 + prince of persia fra play.Jeg la begge spillene i handlekurven deretter chekout. Vil disse spillene bli sendt hver for seg så de ikke overstiger tollgrensen? Ja! Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bra =) Hvor lang tid bruker det å ta fra man bestiller fra play til man får pakken? Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 FolkLore hvis du liker eventyr spill da, eller ridge racer 7, klassisk arcade racing. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Mange bra anbefalinger her, skal kjøpe ps3 i neste uke så spill jeg har bestemt meg for å kjøpe med engang er : gta4, Metal gear solid 4 , Vurderer Need for speed undercover også ( noen som har testa?) Uncharted og Assassin`S Creed ( har komt igjennom det på PC men spillet er så fantastisk at jeg har lyst å runne det på ps3 og) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Mange bra anbefalinger her, skal kjøpe ps3 i neste uke så spill jeg har bestemt meg for å kjøpe med engang er : gta4, Metal gear solid 4 , Vurderer Need for speed undercover også ( noen som har testa?)Uncharted og Assassin`S Creed ( har komt igjennom det på PC men spillet er så fantastisk at jeg har lyst å runne det på ps3 og) Hvis du likte Assasins Creed ,kanskje du kommer til å like Prince Of Persia? Og jeg ville heller valgt Midnight Club: L.A fremfor NFS: Undercover ( ja jeg har spilt begge). Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Motorstorm Pacific Rift er kjempegøy, og sjekk gjerne ut demoen først. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 takk for tips Paisley, skal sjekke ut prince of persia. Hmm skeptisk til Midnight club tho har værken prøvd NFS:undercover eller det. men utifra bilder så virka bilene og sånt bedre på NFS Meeen det er vell gameplayet som er bedre på midnight club går jeg ut fra? Har hørt at det skulle være noe anderledes med kjøremåten på undercover iforhold til de andre versjonene? dårligere på ett vis, men mer realistisk syns jeg at jeg leste en plass. rett meg om jeg bare snakker bullshit her Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Skal du ha et skikkelig bilspill kjøper du Motorstorm: PR eller Burnout: Paradise hvis du skal ha et arcade bilspill, Racedriver Grid hvis du skal ha ett som er mer ekte eller GT5P hvis du skal ha simulator Endret 4. januar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 FolkLore hvis du liker eventyr spill da, eller ridge racer 7, klassisk arcade racing. Hvordan type spill er FolkLore? noen spill det kan samenlignes med? Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Her er noen av de spillene til lave priser: LBP: http://www.dvd.co.uk/Games/Little-Big-Plan...853/product.htm Håper dette kan hjelpe, god jul og godt nytt år Hvor mye er det LittleBigPlanet koster, og hvor lang leveringstid er det på det Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Metal Gear Solid 4 Grand Theft Auto 4 Saints Row 2 Call of Duty World at War (Fifa 09) Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvis du liker survival horror så bør du plukke opp Siren - Blood curse, overraskende bra spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå