[email protected] Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Først FIFA - omtrent hver gang jeg skal spille noe online, får jeg problemer. Når man skal velge lag, står motstanderen med samme lag som meg, og jeg tviler på at hele verden har MoldeFK som favorittlag, altså - en feil. De gangene jeg kommer igjennom, så får jeg som regel opp denne frasen "DENNE SPILLØKTEN ER IKKE LENGER TILGJENGELIG". Hva skyldes dette? Nettet virker jo fint ellers! NHL09 - Omtrent samme som over. Her ta det forferdelig lang tid før motstanderen velger lag, og når man først har kommet inn, slik at man kan se arenaen og pausemenyen kommer opp, så får jeg samme setning som nevnt i problemene med FIFA. Hva skyldes dette? Vet det er flere enn meg med dette problemet. Det gikk jo knirkefritt på 08, så hav har skjedd her? Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tror det er et kjent problem. FIFA 08 var vel hakket værre. Mener det har noe med om du har nat2 eller 3. Jeg har delvis dette problemet, men jeg finner alltids noen å spille mot etter ett par forsøk. Skulle spille mot en kompis av meg, men der gikk det ikke i hele tatt. Det er utrolig at EA ikke har fiksa dette!! Men at du ser de andre har Molde de også er vanlig. Når det funker blir det bytte ut med laget som motstanderen har valgt. Vi kan jo teste en kveld. Molde vs FFK T Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Tror det er et kjent problem. FIFA 08 var vel hakket værre. Mener det har noe med om du har nat2 eller 3. Jeg har delvis dette problemet, men jeg finner alltids noen å spille mot etter ett par forsøk. Skulle spille mot en kompis av meg, men der gikk det ikke i hele tatt. Det er utrolig at EA ikke har fiksa dette!! Men at du ser de andre har Molde de også er vanlig. Når det funker blir det bytte ut med laget som motstanderen har valgt. Vi kan jo teste en kveld. Molde vs FFK T Joda, vet at dette er et kjent problem, men jeg har også lest at man må "forwarde porter". Hva er det for noe? Nat 2 og 3, hva er det? Og jeg er klar for match en kveld vettu, selv om FFK blir "lætt" Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 du bør nok ha NAT type 2 for en problemfri onlinespilling etter det jeg har skjønnt... det finnes ikke bare EN måte å gjøre dette på, så du må nok tråle nettet for å finne ut en metode på ditt nettverk her er en måte... http://www.psforum.no/forum/f10/guide-nat-3-nat-2-a-1076/ for meg ordnet det seg automatisk etter at jeg åpnet portene i routeren min... finnes mange guider på nettet om hvordan du gjør dette og i manualen til spillet står det også hvilke porter som skal være åpen... http://portforward.com/english/routers/por...routerindex.htm det er faktisk lett å sette seg inn i (når en noob som meg klarte det) så jeg anbefaler deg å sette av en times tid for å få ordnet dette - spille mot kompiser er jo grunnen til at jeg kjøpte fifa :-) ellers vil jeg bare si aaaaaaaaaaafk!!! :-) Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg har fiksa det slik at jeg har NAT2 nå, men problemene er der fortsatt :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå