boffeeen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tenkte jeg skulle lage en account på steam å kjøpe CoD 4, men når jeg har fylt inn all informasjon får jeg beskjed om at requesten ikke kan behandles elns. Noen andre med problemer vedrørende innlogging eller laging av account? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 gjør deg selv en tjenste og kjøp cod4 i butikken. det er billigere etter steam gikk over til å bruke euro! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 gjør deg selv en tjenste og kjøp cod4 i butikken. det er billigere etter steam gikk over til å bruke euro! Second that. Du får spillet billigere på absoluttspill og da har du fysisk kopi av spillet Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Hvis dere sier så. Uansett så får jeg ikke laget acc på steam. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Du går ikke glipp av så mye, Steam har hatt sin periode, Valve valgte å drepe sin egen tjeneste. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hvis dere sier så. Uansett så får jeg ikke laget acc på steam. Glem Steam acc. Er helt enig med lavizh, Steam har drite på draget. Jeg har brukt Steam mye tidligere, kommer ikke til å gjøre det mer etter at de gjorde en US til en euro. Endret 3. januar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 lager du norsk acount eller utgir du deg fra å være fra et annet land. hvis du setter US eller noe sånt så vil det ikke virke da den sjekker ip'er Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Norsk. Funker ikke. Er uansett ikke på et sted med spill-PC nå (har macbook selv), så får se om det går når jeg kjøper min egen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå