Gå til innhold

Hvordan gikk det på prøvene deres idag?

CFD

Anbefalte innlegg

eg og.. hadde 6- på forige mattetentamen, og den var vanskeligere enn denne.. klarte alle oppgavene på første forsøk seinare på dagen.... litt surt å finne ut kor enkelt det EGENTLIG var... :p

Min tentamen var litt teit. Tok INGEN trepoengsoppgaver. :( Gr. Regner med fem iaffal, men 6'ern i matte røyk nok. Gr. Får håper på 6 i naturfag da.

Hva har du fått på de andre da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk 6 på et samfunnsfagprosjekt, hvor jeg hadde gjort alt arbeidet den siste dagen (as always :D ). Fikk igjen en NMF prøve i går, fikk 6- på den.

Jeg tror vi har ganske like leksevaner gitt, har hatt 4-5 uker på et stort prosjekt. Og gjorde sammen med 2 andre unna alt arbeidet på 2-3 dager.

Og resultatet ble til og med bra! Eller, har ikke fått det tilbake med karakter enda da.. :-?

Jeg hadde 6 på siste NMF prøve jeg da..:D

Lenke til kommentar
Fikk 6 på et samfunnsfagprosjekt, hvor jeg hadde gjort alt arbeidet den siste dagen (as always :D ). Fikk igjen en NMF prøve i går, fikk 6- på den.

Hihihi, du er for liten til å kunne skryte ennå. ;) Alt er lett i 8. klasse - kanskje spesielt matte og naturfag. ;p

Arve: For oss, er nynosk sidemål da.

Lenke til kommentar
1x bare :grumpy:

Skal også holde litt på med 1MX i ferien :( Det som er ergerlig, er at faget i utgangspunktet er nokså enkelt (har fått 5 og 5 + på alle prøvene), men vi har fått utdelt en mengde eksamensoppgaver, og de er ca. 357 ganger vanskeligere enn det vi har arbeidet med i hele år. Hva forventer de egentlig at vi skal kunne? Jeez.

Lenke til kommentar

Hadde SK-A tentamen på fredag, har hatt en helt inkompetent lærer i hele år. Vi hadde ikke vært borti emnet vi fikk om på tentamen engang. Halve klassen vurderte å gå da vi fikk utlevert oppgavene. heldigvis er jeg flink til å ro, så det blir vel en 4 eller noe.

Men helt seriøst og uten å overdrive, så er dette en helt udugelig lærer :grumpy:

Ellers så må jeg gni inn at jeg er ferdig med Matte, og nå er det bare eksamener igjen for min del, så er jeg helt ferdig :woot:

Ædda Bædda!!!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...