danilovic Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 eg og.. hadde 6- på forige mattetentamen, og den var vanskeligere enn denne.. klarte alle oppgavene på første forsøk seinare på dagen.... litt surt å finne ut kor enkelt det EGENTLIG var... Min tentamen var litt teit. Tok INGEN trepoengsoppgaver. Gr. Regner med fem iaffal, men 6'ern i matte røyk nok. Gr. Får håper på 6 i naturfag da. Hva har du fått på de andre da? Lenke til kommentar
paradox Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg har slitt med norsk tentamen i sidemål idag jeg, det er ikke gøy!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg har slitt med norsk tentamen i sidemål idag jeg, det er ikke gøy!! Det er gøy når du får den igjen, og får 5- når du regner med 4-, i tillegg til at du får best i klassen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 skulle knust alle her på NYNORSKtentamen...iallefall gramatisk.. fantasien er det noke HEILT anna med :D Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Fikk 6 på et samfunnsfagprosjekt, hvor jeg hadde gjort alt arbeidet den siste dagen (as always ). Fikk igjen en NMF prøve i går, fikk 6- på den. Lenke til kommentar
paradox Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Fikk 6 på et samfunnsfagprosjekt, hvor jeg hadde gjort alt arbeidet den siste dagen (as always ). Fikk igjen en NMF prøve i går, fikk 6- på den. Jeg tror vi har ganske like leksevaner gitt, har hatt 4-5 uker på et stort prosjekt. Og gjorde sammen med 2 andre unna alt arbeidet på 2-3 dager. Og resultatet ble til og med bra! Eller, har ikke fått det tilbake med karakter enda da.. :-? Jeg hadde 6 på siste NMF prøve jeg da.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hadde nettopp en uke med en hel dag med prøve i sidemål og en hel dag med hovedmål! Fyfaen så dritt! Fikk 4 på begge prøvene...må si meg sånn passe fornøyd med det Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Fikk 6 på et samfunnsfagprosjekt, hvor jeg hadde gjort alt arbeidet den siste dagen (as always ). Fikk igjen en NMF prøve i går, fikk 6- på den. Hihihi, du er for liten til å kunne skryte ennå. Alt er lett i 8. klasse - kanskje spesielt matte og naturfag. ;p Arve: For oss, er nynosk sidemål da. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 vet ikke om det kan kalles en prøve, men jeg fikk karakteren 4 på min innsats på coopers testen. (10,5 runder rundt en fotballbane på 12min) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg har ikke hatt noe i dag jeg . Nå er det hvertfall påske ferie . Får drive litt med matten i ferien tenker jeg. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg har ikke hatt noe i dag jeg . Nå er det hvertfall påske ferie . Får drive litt med matten i ferien tenker jeg. Kjedlig hvilken del av matten er det du skal ha om Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Steike hva prøver dere har. :wink: Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 1x bare Skal også holde litt på med 1MX i ferien Det som er ergerlig, er at faget i utgangspunktet er nokså enkelt (har fått 5 og 5 + på alle prøvene), men vi har fått utdelt en mengde eksamensoppgaver, og de er ca. 357 ganger vanskeligere enn det vi har arbeidet med i hele år. Hva forventer de egentlig at vi skal kunne? Jeez. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hadde matteprøve om Trigonometri og Grafiske framstilninger etc.. Fy f***, jeg tror det gikk helt på trynet me 2... gikk til hel**** Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hadde SK-A tentamen på fredag, har hatt en helt inkompetent lærer i hele år. Vi hadde ikke vært borti emnet vi fikk om på tentamen engang. Halve klassen vurderte å gå da vi fikk utlevert oppgavene. heldigvis er jeg flink til å ro, så det blir vel en 4 eller noe. Men helt seriøst og uten å overdrive, så er dette en helt udugelig lærer Ellers så må jeg gni inn at jeg er ferdig med Matte, og nå er det bare eksamener igjen for min del, så er jeg helt ferdig Ædda Bædda!!!! Lenke til kommentar
Lars Johan Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 De tre siste prøvene endte slik: Oversettelse fra bokmål til nynorsk = 5 :smilie Samfunnsfag = 5+ :smilie: Matte = Har ikkje fått han igjen fordi mattelæreren har klar å rote han vekk! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Lars Johan: i din sig står det "Død over Microsoft" .. så hvorfor har du en "hotmail" konto da? du vet M$ eier hotmail? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Lars Johan: i din sig står det "Død over Microsoft" ..så hvorfor har du en "hotmail" konto da? du vet M$ eier hotmail? tror vi har noe ala en mann og han "største tabbe" fyren her... Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har prøve nå i norsk side mål om nyeralismen.sliter som f.... noen verre? Ja ser det, sidemål og ikke side mål Det var ikke nynorsk, brødgjøk og det var ikke min feil at det snek seg inn et mellomrom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå