Gå til innhold

Hvordan gikk det på prøvene deres idag?

CFD

Anbefalte innlegg

Her gikk det over all forventing. Jeg hadde regnet med stryk karakter ,men nå driver jeg og tenker på at jeg kan få en 4. Det var kanskje fordi vi fikk mange flere digital oppgaver en det jeg hadde regnet med. Hadde regnet med mye analog oppgaver hvor vi måtte finne diverse motstander og slike ting. Vell jeg regner med en 4 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her gikk det over all forventing. Jeg hadde regnet med stryk karakter ,men nå driver jeg og tenker på at jeg kan få en 4. Det var kanskje fordi vi fikk mange flere digital oppgaver en det jeg hadde regnet med. Hadde regnet med mye analog oppgaver hvor vi måtte finne diverse motstander og slike ting. Vell jeg regner med en 4 :)

Høres ut som GK elektro eller VK1 Elektronikk. Gikk der før for ca 5 år siden... Var tider.. *drømme*

Lenke til kommentar
juhu, jobb eier :D

Blir lei av slikt og... Har hatt en og samma jobb nå i halv annet år... :roll:

ja jeg er jo småløei selv oxo da, men slipper da i det minste de P(/&)"#¤&) prøvene og grinete lærere somk klager om du er noen minutter sen... flexitid ejjer :D

Lenke til kommentar
juhu, jobb eier :D

Blir lei av slikt og... Har hatt en og samma jobb nå i halv annet år... :roll:

ja jeg er jo småløei selv oxo da, men slipper da i det minste de P(/&)"#¤&) prøvene og grinete lærere somk klager om du er noen minutter sen... flexitid ejjer :D

Bytte jobb ? :D:D

Lenke til kommentar

Hadde nynorsk i går, vurderer nesten å melde meg inn i høyra siden de er for å fjerne nynorsk. Men det gikk bedre en jeg hadde trodd. Slo bare opp på hvert ord, og skrev infinitiv formen av alle ordene :wink: Håper på en 4 er, sansynligvis får jeg en 3'er.

Hadde naturfag for noen dager siden, men det gikk rett til helvete. Halve var om elektronik, andre var om noe kjemi greier(for de har så mye med hverandre å gjøre).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...