CFD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Her gikk det over all forventing. Jeg hadde regnet med stryk karakter ,men nå driver jeg og tenker på at jeg kan få en 4. Det var kanskje fordi vi fikk mange flere digital oppgaver en det jeg hadde regnet med. Hadde regnet med mye analog oppgaver hvor vi måtte finne diverse motstander og slike ting. Vell jeg regner med en 4 Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Her gikk det over all forventing. Jeg hadde regnet med stryk karakter ,men nå driver jeg og tenker på at jeg kan få en 4. Det var kanskje fordi vi fikk mange flere digital oppgaver en det jeg hadde regnet med. Hadde regnet med mye analog oppgaver hvor vi måtte finne diverse motstander og slike ting. Vell jeg regner med en 4 Høres ut som GK elektro eller VK1 Elektronikk. Gikk der før for ca 5 år siden... Var tider.. *drømme* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Vell det er folk som sliter med utdannelsen sin enda skjønner du. Jeg får vell gjøre alle oppgavene i boken til etter påsken for og rette opp alle de dårlige prøvene jeg har hatt i det siste... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 ehh . prøve .. hva er det? ÅÅ det var sånt man hadde på SKOLEN! .. jeg har fri fra jobben i dag jeg! Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Har prøve nå i norsk side mål om nyeralismen.sliter som f.... noen verre? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 juhu, jobb eier Blir lei av slikt og... Har hatt en og samma jobb nå i halv annet år... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hadde matteprøve om Trigonometri og Grafiske framstilninger etc.. Fy f***, jeg tror det gikk helt på trynet Lenke til kommentar
xthal Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 juhu, jobb eier Blir lei av slikt og... Har hatt en og samma jobb nå i halv annet år... ja jeg er jo småløei selv oxo da, men slipper da i det minste de P(/&)"#¤&) prøvene og grinete lærere somk klager om du er noen minutter sen... flexitid ejjer Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 juhu, jobb eier Blir lei av slikt og... Har hatt en og samma jobb nå i halv annet år... ja jeg er jo småløei selv oxo da, men slipper da i det minste de P(/&)"#¤&) prøvene og grinete lærere somk klager om du er noen minutter sen... flexitid ejjer Bytte jobb ? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Bytte jobb ? Hvis du tjener fett så er det greit for meg 8) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Bytte jobb ? Hvis du tjener fett så er det greit for meg 8) Hadde 250.000 ifjor, men da gikk jeg også litt på skole... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hadde tentamen I VB, det suger noe sinnsykt, er så kjedelig at jeg ikke greier å drive med det i timene Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Har prøve nå i norsk side mål om nyeralismen.sliter som f.... noen verre? Ja ser det, sidemål og ikke side mål Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hadde nynorsk i går, vurderer nesten å melde meg inn i høyra siden de er for å fjerne nynorsk. Men det gikk bedre en jeg hadde trodd. Slo bare opp på hvert ord, og skrev infinitiv formen av alle ordene :wink: Håper på en 4 er, sansynligvis får jeg en 3'er. Hadde naturfag for noen dager siden, men det gikk rett til helvete. Halve var om elektronik, andre var om noe kjemi greier(for de har så mye med hverandre å gjøre). Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg hadde matte prøve om integral og derivering i går, gikk faktisk over alle forventninger, håper på en firer Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 I dag? Tja, har ikke hatt no i dag. Fikk dog igjen nynorsk. Hadde regnet med en latterlig 4(-), og endte med best i klassen og 5-. Har også fått norsk og engelsk som jeg begge fikk 5+ på. Naturfag heldags som skal gå glatt i morgen. Nei, halvdags, mente jeg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 fikk igjen mattetentamen, den kjedeligste tentamen eg noken gang har vert på (og det seier litt...).. Gjorde alt så fort som mulig, og var trøtt som F... når eg gjorde den.. endte med 5- da, men... kunne godt hatt meir... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 5- Bare? Jeg er litt skuffa over deg, Arve. :/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 eg og.. hadde 6- på forige mattetentamen, og den var vanskeligere enn denne.. klarte alle oppgavene på første forsøk seinare på dagen.... litt surt å finne ut kor enkelt det EGENTLIG var... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå