Theo343 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) At det hele bærer preg av kverrulering er ikke et personangrep men en observasjon, men som du ser over(og nå under) tar jeg meg tid til å fremheve det du ikke ser ut til å ha fått med deg i diskusjonen. Endret 7. januar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Leste du det jeg sa om minnebruk, multitasking osv i det hele tatt? La meg gjenta det jeg har uttalt om minnebruk på en evt. netbook: 4-8GB fordi en kunstig grense på 2GB er helt unødvendig og fordi det ikke er noe problem å stange mot 2GB minnebruk i dag ved å ha mye åpent samtidig selv om ikke hver prosess benytter særlig CPU når de er minimert, men først når du bruker de igjen(tabber/swapper). Når det gjelder "heftig multitasking" som du kaller det, og igjen registrerer jeg ønsket om ekstreme ytterkanter, så er det nettopp på mindre skjermer man har behov for å bytte mellom applikasjoner som ligger i minnet og på taskbaren. Det er ikke proporsjoner man ønsker å oppnå med 2GB minnebegrensning på Netbooks, den bommer totalt. Vi vet begge at de ønsker å lage kunstige begrensninger på plattformen slik at folk skal føle behovet for 4 forskjellig type PCer istedet for 2. Jeg sier ikke at den skal komme med mer enn 2GB ut av butikken, men ha støtte for mer. Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har sett Inspiron mini hos Dell sin amerikanske nettbutikk med atom sammen med 12,1" (1280*800) så da dukker det sikkert opp andre alternativer snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå