Gjest for noe dritt Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei. Holder på med en jente, og det ser ut som dette kan bli seriøst. Sist gang vi møttes, prøvde hun å hinte til sex. Og der er problemet. Første og så langt eneste gangen jeg har hatt sex var ikke noen god opplevelse. Jeg hadde et inngrep for noen måneder siden, men det var ikke helt velykket. Får forhuden nesten helt tilbake i slapp tilstand, men i erigert tilstand er åpningen bare 2-3 cm i diameter . Men før jeg tok operasjonen kunne jeg bare dra huden såvidt tilbake i slapp tilstand, og ikke sjangs i erigert tilstand. Tror dere det lar seg gjøre å pøse på med glidemiddel? Evt. noen som har noen erfaring med åssen man kan ha sex med trang forhud. Går det ann å ta en inngrep på en privat klinikk? Da jeg tok mitt forrige inngrep gikk det over et halvt år fra jeg snakket med legen min om det, til jeg faktisk fikk tatt inngrepet. Men jeg var heldig, og fikk en time som ble avbestilt. Hadde jeg ikke tatt den timen, hadde jeg måttet vente 3-4 måneder. Takk for svar Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Du kan nok ta operasjonen på en privat klinikk ja. Hvis du ikke hadde det så bra forrige gang du hadde sex kan det nok hende at det ikke er så altfor mye bedre nå selv etter operasjonen. Kjør på med masse glidemiddel og bli operert så fort som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå