Chiraen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg prøver å lage en film, men tingen er at jeg sliter litt med å få ut det jeg vil ha fra vegas. Jeg har noen klipp som jeg har filmet som er store og uncompressa, de skal jeg legge i vegas og lage selve filmen. Når den er ferdig så skal jeg save den som uncomressa også, slik at jeg kan bruke et program som virtualdub til å compresse. Men tingen er at jeg sliter med å få ut uncompressa produkter fra vegas http://img74.imageshack.us/img74/5763/wtfdp0.jpg Jeg tror det er noe jeg gjør feil i vegas, men vet ikke hva. Noe gjør at jeg får den svarte ramma der, jeg velger jo 1024 x 768 på alt som det er mulig å velge det på. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Det heter ukomprimert og komprimert. Compressa og uncompressa finnes ikke en gang i den engelske ordboka. Men det blir helt umulig å komme med noen fornuftig forklaring når vi ikke vet hva slags format filmen er i fra før. Har du filmet med DV-kamera? I så fall er ikke oppløsningen på 1024x768, og den er i hvert fall ikke ukomprimert. Endret 2. januar 2009 av Aqualong Lenke til kommentar
Chiraen Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 det filmen er i fra før er 1024x768 og den er ''ukomprimert'' Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Den er garantert ikke ukomprimert. Du svarte ikke på det jeg spurte om, hva slags kamera er den filmet med? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Den er garantert ikke ukomprimert.Du svarte ikke på det jeg spurte om, hva slags kamera er den filmet med? Kanskje han med "filmet" mener tatt opp med Fraps fra et spill. I så fall er ikke opptaket komprimert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå