Sindra Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei, noen som har testet denne rimelige 37"eren fra Teco og har erfaringer? Har tenkt og kjøpe meg en 37" tv i denne prisklassen, og lurer på om man får en god tv, eller rett og slett nesten kaster pengene ut av vinduet;) Teco tv Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Du får det du betaler for. Har hørt mye tull om Teco sine tver, er vist mange som har problemer med at scart inngangen ikke virker. Vil heller anbefale deg Tatung som er et billig merke du kan få kjøpt hos for eksempel komplett.no, selv føler jeg det gir mer for pengene. Test av 32" utgaven. Endret 2. januar 2009 av Jo Are Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Er så artig å se ansiktet til han som er avbildet på Panasonic PZ plasma modellen mot Teco LCD da ser man virkelig hva som er naturlig bilde.... Typen har fått annen hårfarge og genseren er borte nææ hipp hurra for billige LCD gitt :!: Endret 2. januar 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Klart det blir forskjell, men når jeg ser nøye etter ser jeg jo at Teco er veldig dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå