Simen1 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det klassiske eksemplet er en ape som gradvis "morphes" over til George Bush. Jeg vil gjerne gjøre noe tilsvarende. Resultatet kan være i form av en bildeserie eller en videosnutt. Vil gjerne prøve begge metodene om mulig. Hvilken programvare trenger jeg for å gjøre dette? Lenke til kommentar
Metz Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 photoshop er ikke et dumt program.. noen video får du ikke ut av det hvis ikke du skal lage utrolig mange bilder da. men uten at jeg veit det finnes det sikkert noen programmer der ute som gjør akkurat det du vil. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Har prøvd et slikt program, følgte med Hjemme-pc-bladet eller noe slikt. Fikk en gammel bil til å bli en ny bil, ved hjelp av to bilder. Ble en videosnutt når det var ferdig. Var enkelt og greit, men husker desverre ikke navnet Kanskje det var noe med "morph"? mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Jeg har Adobe Photoshop 7.0 her, men vet ikke hvordan jeg skal morphe bilder sammen. Kan du gi meg en liten innføring og fortelle hvor jeg starter? (Ta gjerne eksemplet med Apen og Bush) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå