hitokiri Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ryktene om en trykkskjermmobil med tastatur svirrer. Les mer Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ser ut som Samsung har hatt besøk av arbeidsukeelever i designavdelingen. Nesten styggere enn en Nokia den der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Og for vanlige, dødelige mennesker betyr "WQVGA" hva? Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sannsynligvis WIDE QVGA, altså QVGA med 16:10 eller 16:9 b/h-forhold. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Overskrift: Ny trykkskjermmobil fra Samsung? ..tekst: Telefonen later ikke til å være en smarttelefon, så det er trolig ikke snakk om Samsungs første forsøk på S60 med trykkskjerm. Hva er poenget med den overskriften? Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det designet der, minner skummelt mye om noe jeg tegnet en gang. Jeg er 16 år gammel:-) Woho:-D Eneste forskjellen er fargen og ring/legg på knappen:-) Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det designet der, minner skummelt mye om noe jeg tegnet en gang. Jeg er 16 år gammel:-) Woho:-D Eneste forskjellen er fargen og ring/legg på knappen:-) japp du kunne vært rik du nå Lenke til kommentar
Sigurd26 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Skal ikke dømme på utseende enda, men jeg trenger ny mobil snart og hvis denne ser grei ut kan det hende jeg har funnet min nye mobil Håper bare ikke at det blir en smarttelefon. Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det designet der, minner skummelt mye om noe jeg tegnet en gang. Jeg er 16 år gammel:-) Woho:-D Eneste forskjellen er fargen og ring/legg på knappen:-) japp du kunne vært rik du nå Tviler litt, egentlig, for tror du virkelig Samsung ville kjøpt et design av en 16-åring?:-p Lenke til kommentar
ShinQ Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tviler litt, egentlig, for tror du virkelig Samsung ville kjøpt et design av en 16-åring?:-p Selvsagt gjør de det, hvordan tror du en så stygg mobil dukket opp? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det designet der, minner skummelt mye om noe jeg tegnet en gang. Jeg er 16 år gammel:-) Woho:-D Eneste forskjellen er fargen og ring/legg på knappen:-) japp du kunne vært rik du nå Tviler litt, egentlig, for tror du virkelig Samsung ville kjøpt et design av en 16-åring?:-p Haha:) Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hva er poenget med den overskriften? Hva er det du misforstår? Mobilen er en trykkskjermmobil, men er ikke en smarttelefon, og bruker ikke S60 v5. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Dæven, den så nymotens ut... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det så ut som en liten nokia-kopi ja Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sony Ericsson har allerede flere mobiler med tuoch screen og tastatur. Skjønner ikke helt vitsen med det. Touch screen* Edit: Trykkleif Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Sony Ericsson har allerede flere mobiler med tuoch screen og tastatur. Skjønner ikke helt vitsen med det.Du sier da at de burde ikke vidreføre et konsept som tydeligvis folk vil ha? Endret 3. januar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Bare min mening da, synes selv det er idiotisk. Kunne heller ha plassert en større touch screen. Endret 3. januar 2009 av KenBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg