Gå til innhold

Razer Copperhead slutter plutselig å virke

Anbefalte innlegg

Har kobla razern min i usb porten. Lasta ned nyeste driver og alt har funka fint helt til jeg slo på pcen i dag. Da var plutselig musa veldig treig. Så jeg prøvde å sette opp sensen. Det hjalp ikke så jeg restarta maskinen. Det hjalp, men da var det plutselig noen av knappene som ikke funka.

Det funker og trykke på venstre museknapp og det funker og scrolle. Ingen av de andre knappene funker som de skal. Og hvis jeg går inn på razer konfigurasjons programmet og endrer sensen f.eks. går musa helt i stå og jeg må ta den inn og ut.

Noen som vet hva jeg kan gjøre for at musa skal funke som normalt igjen? Er 100% sikker på at det ikke kan skyldes slag eller lignende. For jeg har aldri mista den i bakken eller no.

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Hvis du virkelig hadde hatt lyst til å anstrenge deg litt hadde du funnet det ut. Hva med et søk på "razer copperhead firmware upgrade"?

Lenke til kommentar

Følger applikasjon med musen eller du kan gå på Razers hjemmeside. Alt er forklart.

Forøvrig enkelte hovedkort som har problem med denne musen, men det kan også fikses ved å oppdatere hovedkortets bios. Den finner du på produktsiden til produsenten.

Endret av Pastafarian
Lenke til kommentar

Hehe, sant det. Var kanskje litt i overkant lat der.

For morro skyld holdt jeg inne knappen under musa. Den slo seg av og så kom den på igjen. Og da funka den jaggu meg ;)

Hva var det egentlig jeg gjorde der? :p

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...