thomaslov Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Søstern min skal ha en PC som hun stort sett kommer til å spille Sims 2 på. Og spill som ikek sluker all verden til grafikk. Lurer da på hva som er det beste kjøpet av disse PCene: Acer bærbar PC HP Compaq - Expert. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Den Hp maskinen greier å kjøre sims 2 fint, søstra mi spilte med et 32mb skjermkort, tar sikker litt lengre tid å loade "byer" på de laptopene enn en gamer pc til 10k, men den burde gjøre jobben. Endret 2. januar 2009 av No_oN Lenke til kommentar
thomaslov Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Men er det bedre grafikk på Acer PCen? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Det er samme integrert gpu ser det ut som... For dobbelsjekke, hvorfor ikke en laptop med en dedikert skjermkort?? EDIT: Det ser likt ut... Her er to andre laptoper, en til 5k og en litt dyrere http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=381243 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=381264 Endret 2. januar 2009 av No_oN Lenke til kommentar
thomaslov Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) ¨ For dobbelsjekke, hvorfor ikke en laptop med en dedikert skjermkort?? Fordi hun ikke kan gå høyere enn 4,5k Endret 2. januar 2009 av betuel Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Når skal pcen kjøpes? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Den fra Acer har jo mer Ram som gpu kan bruke... Gå for Aceren, en kompis av meg skal kjøpe den hpen til helgen kan si deg hvordan det gikk da, for jeg skal stappe maskinen med antivirus og stuff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå