Gå til innhold

HiSpeed film på Casio Exilim Pro EX-F! blir for mørke

Anbefalte innlegg

Har et Casio digitalkamera med HiSpeed video(1200 fps!), men når jeg filmer på rund 300-600+ fps blir filmene for mørke, selv i dagslys.

er det hastigheten som gjør at den ikke fanger nok lys eller er noe instillnger som må stilles på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et Casio digitalkamera med HiSpeed video(1200 fps!), men når jeg filmer på rund 300-600+ fps blir filmene for mørke, selv i dagslys.

er det hastigheten som gjør at den ikke fanger nok lys eller er noe instillnger som må stilles på?

Jeg har ikke vært borti det kameraet, men når den har såpass mange fps så må du ha ganske mye lys også. Prøv å sett en sterk lampe foran det du skal filme :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært borti det kameraet, men når den har såpass mange fps så må du ha ganske mye lys også. Prøv å sett en sterk lampe foran det du skal filme :)

tror ikke at d funker, hvis jeg (for å overdrive) setter opp rn lyskaster vil lyset(i filmene) blinke fordi at strømmen i lyskasteren veksler retning 50 ganger i sekundet, det vil si at kameraet vil fange opp de vekslingene,

men hvis jeg hadde ei skikkelig batterilampe så kansje de har jo konstant strømm...

Endret av F4celess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...