Markelure Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 fant denne filmen på hp sine nettsider hvordan ta ut dvd brenner/leserog lurer på om det er noe deksel jeg kan sette der etter jeg har tatt ut dvd brenneren? jeg tenkte jeg kunne ta den ut for å spare vekt pga jeg nesten aldri bruker dvd brennerne/leseren. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 fant denne filmen på hp sine nettsider hvordan ta ut dvd brenner/leserog lurer på om det er noe deksel jeg kan sette der etter jeg har tatt ut dvd brenneren? jeg tenkte jeg kunne ta den ut for å spare vekt pga jeg nesten aldri bruker dvd brennerne/leseren. Det skal følge med et slik deksel i esken du fikk maskinen i. Dersom du ikke har det så finner du sikkert et tilsvarende på ebay til en tier. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 fant denne filmen på hp sine nettsider hvordan ta ut dvd brenner/leserog lurer på om det er noe deksel jeg kan sette der etter jeg har tatt ut dvd brenneren? jeg tenkte jeg kunne ta den ut for å spare vekt pga jeg nesten aldri bruker dvd brennerne/leseren. Det skal følge med et slik deksel i esken du fikk maskinen i. Dersom du ikke har det så finner du sikkert et tilsvarende på ebay til en tier. jeg har nåkk ikke fått med noe deksel isåfall pga jeg har enda eska ståendes og den var ikke der, og jeg tviler veldig sterkt på at jeg har kasta den. fant heller ikke noe på ebay, tror jeg legger det litt på is jeg dvd brenneren veide ikke så mye uansett. hadde den ute. Lenke til kommentar
otis Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Finnes ingen deksel ifra HP ihvertfall som skal erstatte spilleren. Men det er jo bare å ta den ut, og ha det åpent der, ikke farlig. Kommer det støv inn der er det jo bare å blåse det rent igjen. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg har hvertfall deksel på min HP maskin, men jeg lar dvdrommen være inni. Selv om jeg aldri bruker den så ser jeg ingen vits i å ta den ut. Den veier ikke nok til at det skal være vits. Endret 7. januar 2009 av Teac Lenke til kommentar
otis Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Da har du enten en annen maskin enn trådstarer, eller så har du funnet en 3. partsleverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå