F4celess Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg har lastet ned Photoshop CS4 trial og den 7z fila. når jeg extracter kommer jeg til 100% også popper en feilmelding opp og sier at jeg mangler noen filer. har XP noen her som har en løsning eller link så jeg får tak i CS3 trial? Endret 2. januar 2009 av F4celess Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Dersom det kommer opp hvilke filer du mangler, så kan du jo bare bruke Google og finne dem på nettet. De ligger sikkert ute ett sted. Er litt tungvint, men det er da verdt er forsøk. CS3 Trial Edit: La til link til CS3 Trial Endret 2. januar 2009 av sandemas Lenke til kommentar
F4celess Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Dersom det kommer opp hvilke filer du mangler, så kan du jo bare bruke Google og finne dem på nettet. De ligger sikkert ute ett sted. Er litt tungvint, men det er da verdt er forsøk. DOH! gidder ikke å tråle google etter filer som ikke var nevnt i feilmeldinga. takk men CS3 er ikke lenger nedlastbart, fant d ut nå Endret 2. januar 2009 av F4celess Lenke til kommentar
F4celess Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) fikk en CS3 trial av en venn, klarte ikke å innstalere annet enn "shared components" skal prøve CS2 så den burde "blam!" virke. Endret 2. januar 2009 av F4celess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå