Applebee Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hei, har et problem her på maskinen min som jeg vil ha fikset. Når jeg prøve og gå på internett så kommer det opp: "Tilkobling avbrutt Tilkoblingen til tjeneren ble avbrutt mens en side lastet. Nettverksforbindelsen ble avbrutt mens en tilkobling ble opprettet. Prøv igjen."' Men det rare er at Msn og steam kom seg på internett men ikke noen ut av webleserene. Jeg har skjekket om kabelen står i nettverksporten og det gjør den og windows viser at på ikonet at maskinen har nett. Er det noen som vet kordan man fikser dette? Takker For Svar Endret 2. januar 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg hadde faktisk det samme problemet, men jeg kom meg bare inn på noen nettsider. Det var fordi jeg hadde to routere som sendte ut to forskjellige signaler siden den ene gikk via den andre, på en måte. Men nå sender begge to det samme signalet og nå kommer jeg inn over alt. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Nå har jeg trådløst og kablet internett, så det skulle nok ikke være et problem.. (Broren min som skrev denne posten btw) Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har du det samme problemet også eller er det bare han? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Nei, jeg har null problem med noen nettsider... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå