Glassflasken Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hei jeg lurer på: åssen kommer man seg over til den venstre øya på dette bildet er jo klin umulig har prøvd motorsykkel gjennom brua også svømme/båt og helikopter :S også hvordan få wanted lvl disbled flere spørsmål kommer kansje takk Endret 2. januar 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Du har nok ikke kommet langt nok ut i spillet til at den øya er tilgjengelig for deg. I multiplayer kan du bevege deg fritt. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 hvordan finner jeg den dompa/husken man kjører på og blir kasta langt vekk av? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=b08BkErLQrk Endret 2. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 takk zeph Men nå er det slik att tv er litt for liten i skjermbildet til xboxen og jeg har ikke fjernkontroll til og skifte .. åssen gjør jeg det når det står noe øverst i hjørne på gta iv ser jeg ike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå