Gå til innhold

Kommende spill vi ps3 eiere kan se frem til i 2009

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt av en bom da eller? Om trådstarter mener at det skal komme om nesten et år.

Noe jeg har glemt å førstepost er kildehenvisning, og gamer.no's lanseringsdatoer, som er en av de sidene jeg brukte, der står det at det kommer 12. desember 09. De har sikkert bommet med "bare" et år feil. Uansett ,endret :)

Bra tråd! Vil holde meg oppdatert her :)

Takk, flott å høre at det er så god respons på slike tråder. ;)

Får selv oppdatere og forbedre denne tråden til det maksimale.

Mener å huske at moderatorene er imot slike tråder, men det vil tiden vise. :)

Oi, blir ett billig år når det gjelder PS3 såsant ikke noen av de andre tittlene som jeg skal ha får en bekreftet lanseringsdato. Eneste som er av interesse er Killzone2, RE5 er også intressant men det kjøpes på 360.

Husk at det er en masse titler som jeg ikke har tatt med men som kommer i 09. Grunnen er at de ikke har fått en sikker dato, men de kommer i 09.

Blant de titlene finner man bla. Uncharted: Among Thiefevs. :)

Det ble gitt ut i desember 08, i følge cdon. Så traff jo i det minste på måneden :)

Nettop! :thumbup:

Lenke til kommentar
Ok. Da må jeg muligens få korrigere litt på Rise of the Argonauts. I følge GameFaqs, som jeg ser på som en veldig sikker kilde til release, er ikke EU-release før 06.02.09

Nå var det nettopp noen som sa at det spillet var allerede gitt ut?

Hadde først satt opp realasen i desember , neste år, men så sa noen at det allerede var ute?

Lenke til kommentar

Ta et kjapt søk på tittelen, så finner du spillet både hos komplett.no, cdon.com, spaceworld og gamezone :) Da har det vel blitt released i Europa da vel?

Og ja, jeg søkte på PS3 versjonen.

Meget mulig at det er US versjonen de selger da, det sjekka jeg ikke.

Endret av whaley
Lenke til kommentar
Ta et kjapt søk på tittelen, så finner du spillet både hos komplett.no, cdon.com, spaceworld og gamezone :) Da har det vel blitt released i Europa da vel?

Og ja, jeg søkte på PS3 versjonen.

Meget mulig at det er US versjonen de selger da, det sjekka jeg ikke.

Da setter vi en knapp på at det er ute, mener selv å ha sett en annonse om at det var ute et eller annet sted. :)

Det er bare å komme med informasjon til vi finner ut av saken! :)

Lenke til kommentar

Da vet ikke jeg hva som kan ha skjedd, da til og med den offisielle siden til Rise of the Argonauts oppgir 06.02.09 som EU-release. Kanskje dem fant ut at dem burde sende det ut tidligere. Ikke vet jeg.

Ikke at det så nøye heller, med tanke på at Whaley sier det er tilsalgs i norske butikker. Så da er det vel det som teller.

Lenke til kommentar
Da vet ikke jeg hva som kan ha skjedd, da til og med den offisielle siden til Rise of the Argonauts oppgir 06.02.09 som EU-release. Kanskje dem fant ut at dem burde sende det ut tidligere. Ikke vet jeg.

Ikke at det så nøye heller, med tanke på at Whaley sier det er tilsalgs i norske butikker. Så da er det vel det som teller.

Det er uansett ikke så nøye, spillet er visstnok crap. Har fått dårlige anmeldelser ihvertfall :)

Jeg har forøvrig virkelig begynt å glede meg til killzone 2. Herlig trailer og diggbar historie.

Lenke til kommentar

Flott initiativ, Paisley! Håper du fortsetter å oppdatere tråden etterhvert som flere og flere datoer blir klare :)

Selv gleder meg mest til Uncharted 2: Among Thieves og Call og Duty: Modern Warfare 2. Blir nok ikke det mest fantastiske spillåret for min del, da begge disse to sannsynligvis kommer en gang utpå høsten..

Angående Rise of the Argonauts: Det har nok kommet ut...

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Oversiktlig og pen oversikt :new_woot:

Tusen takk. Tråden skal forberedes så den blir en enda bedre oversiktlig og med enda bedre innhold. :)

Flott initiativ, Paisley! Håper du fortsetter å oppdatere tråden etterhvert som flere og flere datoer blir klare :)

Selv gleder meg mest til Uncharted 2: Among Thieves og Call og Duty: Modern Warfare 2. Blir nok ikke det mest fantastiske spillåret for min del, da begge disse to sannsynligvis kommer en gang utpå høsten..

Angående Rise of the Argonauts: Det har nok kommet ut...

Det skal jeg absolutt gjøre. Jeg skal gjøre mitt beste for at denne tråden ikke skal havne på side. 100020384477, men at den blir en tråd som kan være lett tilgjengelig, og da må den selvfølgelig være en god tråd..

Og ja, jeg så annmeldelsen av Rise of the Argonauts, så spillet er fjernet fra føstepost. :)

Lenke til kommentar

Infamous kommer i vår også! Det blir hele tiden glemt i slike typer tråder. Uncharted 2 kommer ifølge traileren i høst 09 det samme gjelder Tekken 6 og dens nye trailer. Mye penger å bruke for min del. Uncharted 2, Tekken 6, KZ2 og Infamous er sikra hvertfall. Og om det kommer 09: FFXIII VS, TrIco, Heavy Rain, GoW III, Ratchet & Clank Future 2, MAG, Twisted Metal PS3, Syphon Filter PS3, Yakuza 3, White Knight Chronicles, Quantum Theory og Wardevil er interessante.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...