agail Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Av og til får jeg en feilmelding på maskinen som ser slik ut: Jeg bruker da bare å skrive shutdown -a i kjør. Da går den bort men ingen ting på maskinen vil funke da, kan ikke starte noen programmer eller kopiere\lime inn tekster osv. Googlet litt og fant ut at det sannsynligvis var et virus så jeg lastet ned en removal for dette viruset men den fant ingen virus. Har også prøvd mange andre metoder for å fjerne dette "viruset". Denne feilmeldingen kommer opp som oftest etter at jeg logger inn i windows etter at maskinen har vært i hvilemodus hvis jeg husker rett. Noen som har noen ide om hva dette er og kan skyldes? Og en måte å få det fikset på. Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 dette er mest sannsynlig Sasser eller . du kan fikse det med å laste ned nyeste AntiMalware fra MalwareBytes. deretter ville eg lastet ned AVG eller Aviro Antivirus som begge er gratis og gode. Lenke til kommentar
agail Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Har scanet pc'en med antimalware og den fant ingen ting. Jeg er litt i tvil om det er et virus siden det ikke kommer opp hele tiden men på helt randome tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå