larsarne Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Jeg har en god 17" CRT skjerm, men har lyst på en LCD (15 eller 17"). Jeg har et GF2 skjermkort (uten noen form for dualview). Det jeg lurer på er: Hvis jeg f.eks. kjøper en 15" Hyundai LCD-skjerm, hva slags grafikkort bør jeg kjøpe for å kunne bruke begge skjermene. Trenger jeg noen form for ledninger eller annen hardware? Jeg kjører Win2000 Prof. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 du kan vel ta hvilken som helsft dual skjermkort siden hunduay lcd har ikke dvi som er egentlig bedre men da må du kjøpe dyrere skjerm. jeg ville anbefalt en radeon ati har bedre 2d enn nvidia. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Nyeste ati radeon korta klarer ikke ulik oppløsning i win2000 (Se Ati sine sider om Hydravision++) står meir der. Du må ha en dvi kabel (ca 500 kroner for 3m). Beste og rimeligste med mange funksjoner i tillegg til god 3d er vel Ati 7500, bedre 3d og sikkert litt ekstra= Ati 8500. Rå 2d, men uten voldsom 3d= Matrox G550 (Nyaste) Jalla kort (Min påstand) = Geforce 2mx dual. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå