Shai'Tan Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hører rykter om att Snes nå er blitt lovlig. Er dette sant? Noen som vet om noen plasser jeg kan laste ned Roms? siden det hadde vært fett å spille chrono trigger og ff6 igjen :smile: Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Heh, har ikke visst at det har vært ulovlg engang jeg, men det sies jo nesten av seg selv da. Da jeg holdte på med roms søkte jeg bare på google jeg, fant mange da, eller så kan du bruke kazaa å laste ned 2500 roms :wink: Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 vet om en genial side, full av roms til NES og SNES, men er faen ikke sikker på om jeg har lov å legge ut url.... forumregler Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 "Hører rykter om att Snes nå er blitt lovlig" SNES systemet har alltid vært lovlig... trur du enten har misforstått noe eller bare sa det litt galt her. Uansett poenget ditt er sikkert at du lurer på om det er lovlig å laste ned emulatorer og roms, og så vidt jeg veit så gjelder samma regelen som før: Eier du ikke spillet så har du ikke lov til å bruke ROMen Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Eier du ikke spillet så har du ikke lov til å bruke ROMen Helt riktig det, emulatorer til snes er fult lovlig. Roms derimot er ulovlig hvis du ikke eier spillet. Har hørt at man til og med må hente rom,n fra sitt eget spill for å sikre at man har riktig verson av spillet (ntsc/pal). Samme sak når det gjelder bios til psx emulatorer. Tror de fleste er klare over at nintendo og sony ser emulator sakene som negativt. Sega derimot... http://www.gamepro.com/index.html?/gamepro...ews/28616.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå