I.A.G. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Heisann Jeg trenger et trådløst tastatur som skal brukes i sofaen, med en PC koblet til TV-en. Avstanden blir noe rundt 4-5 meter, og jeg lurer derfor på om det er vanlig at trådløse tastatur/mus med RF-overføring (fra f.eks. Logitech) klarer slike avstander, eller om det blir nødvendig med Bluetooth for å få dette stabilt. Noen som har erfaringer med dette? Jeg setter også pris på konkrete anbefalinger på området. Prisklasse helst under tusenlappen, hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Har prøvd med logitech sine "vanlige 2.4ghz RF utstyr" iform av mus til HTPCn i stua mi - det funket desverre dårlig over 2 m fra receiveren (ingen muse bevegelser ble registrert , eller ble bare rykkete bevegelser). Logitech sier dog under sine spesifikasjoner "opptil 10m radius" på dems 2.4ghx trådløse - men jeg tviler på at noen får til dette i praksis. Jeg mener du heller burde gå for BT tastatus/mus. Edit: Bare for å nevne det så kunne problemet mitt ha med interference å gjøre i og med at jeg i andre hjørnet av stua hadde kontor PC med annet Logitech RF tastatur/mus sett samt også trådløs router i samme rom. Endret 2. januar 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå