Gå til innhold

BK! Himmelveien er her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ærlig syns jeg det er et lite vellykket bilde. Jeg ville aldri vist det til noen om jeg hadde tatt det. Tenker heller at det aldri ville forlatt kameraet engang, men hadde blitt slettet der og da.

Så hadde jeg prøvd på nytt, tatt et slikt bilde som jeg i utgangspunktet tenkte å ta. For det var vel ikke dette som var tiltenkt? Gud og alt det der mener jeg.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Nei ble ikke fornermet for at du ikke likte bildet ei heller at du sier at du ikke likte det, men måten å ordlegge seg på handler ikke om bildekritikk fra din side, men heller om kritikk over personen bak bildet, siden jeg valgte å legge det ut isteden for å slette det.

At du ikke liker det, eller ser noe i det er helt greit. Men da kan du si det og ikke begynne å klage på at jeg la det ut, eller ikke valgte å slette det. Og langt mindre påstå at alle bildene du tar blir slik som du utgangspunktet tenkte å ta dem - eller er du rett og slett så flink? I så fall så unnskylder jeg meg for den kritikken.

Lenke til kommentar

Åja sånn. Ja ser det selv nå, men jeg tror du legger for mye i min kommentar. Mener knapt halvparten av dette du legger i meg nå. Men for all del,, kjør på. Jeg står på at jeg syns bildet er så skitt at det aldri skulle vært vist frem. Men jeg ser jo også at jeg er den eneste som mener det. Hvorfor legge vekt på det mindretallet sier?

Lenke til kommentar
Jeg står på at jeg syns bildet er så skitt at det aldri skulle vært vist frem. Men jeg ser jo også at jeg er den eneste som mener det.

Neida. Jeg kan heller ikke se noen grunn til å vise dette fram. Det er i bunn og grunn et ikke-motiv. Og et ikke spesielt bra utført ikke-motiv også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...