Golden-star Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei, en mildt sagt fuktig nyttårsaften endte med at jeg presterte å spy på en helt ny ullfrakk som jeg har kjøpt. Den er ikke helt drukna i spy, men det er enkelte flekker der. Jeg vil jo nødig måtte kaste frakken så derfor lurte jeg på hvordan jeg kunne få vasket de av? Håper noen har peiling :| Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Vanlig vask - evnt. en rens. Endret 2. januar 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Golden-star Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Da blir den bra igjen eller? Noen som cirka vet hvor mye det vil koste å rense den? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det er vel litt forskjellig fra butikk til butikk. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Som de to over har sagt - Send den på Rens. Om den blir bra igjen kommer ann på hvor flinke de som renser den er Hmm kompis betalte 300 kr for å rense duffelcoat sin for blod. Er sikkert store prisforskjeller når det kommer til rensing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå