xibriz Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg tenkte jeg skulle gå i gang med ett komplett vannkjølingsett til PCen, og da vil jeg gjerne ha bort alle vifter. Tenker på en vifteløs radiator. Spørsmålet er om det bare er å demontere dekselet på skjermkortet, rive av viften å sette på en eller annen kjøleblokk? Jeg har dette kortet --> Asus GeForce 9800GT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg vil tro at "Danger Den" har noe. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Tror jeg fant ett brukbart sett på Sidewinder som vil passe. Står at den GPU blokka passer til 9800 GTX.. regner med det gjelder GT også.. noen som har noen synspunkt? Men de hadde det ikke på lager :/ Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Denne passer til 9600GT. EK, hvilket er det beste du får tak i ! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Du bruker den som passer tii 8800gt. Da dette er samme koretet som 9800gt. Ble gjort om til 9800gt en stund etter det ble lansert. Har en ek blokk liggende til 8800gt hvis du er intresert. Selges for en billig penge. Endret 15. februar 2009 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå