EinarEriksen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Norske mobilkunder tastet seg til nyttårsrekord denne gangen også. Les mer Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Utrollig å tenke på hvor mye penger mobiloperatørene tjener på SMS og MMS i høytider som jul og påske. Skulle gjerne hatt en liten prosentandel av de pengene gitt. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ja, folk er glad i å bruke teknologi for å holde kontakten. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 man må huske på at veldig mange har en form for "gratis" sms og mms for tiden, tenker på nonstop, freetext, sms mania osv. Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Men så koster jo SMS operatørene ingenting heller da.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Men så koster jo SMS operatørene ingenting heller da.. Jo, når den går mellom de forskjellige nettene . Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg tror ikke jeg sendte en eneste en. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Men så koster jo SMS operatørene ingenting heller da.. Jo, det gjør de. Om en SMS for eksempel sendes fra Telenor sitt nett til for eksempel NetComs nett må Telenor betale nettleie(terminering) hos NetCom. Det samme gjelder samtaler. (Eller omvendt) Om det er noe operatørene virkelig tjerner penger på, så er det datatrafikk. Her er det nemlig ren inntekt da datanedlasting kun skjer i eget nett (om operatøren har det vel og merke). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Måtte nesten bidra med noen sms-er jeg også i år. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Måtte nesten bidra med noen sms-er jeg også i år. Jeg bidro med sikkert 75 stk. Endret 2. januar 2009 av KnewtFan Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, dette kom vel ikke akkurat som noen bombe men... Kan vel si jeg bidro litt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg