Arne M Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Blir til at jeg kjøper nytt kamera i neste uke. Skal en tur til syd Afrika og trenger å bytte ut min 5E. Ser at prisen hos FotoVideo og Japan er omtrentlig den samme. Er den superforsikringen Japan tilbyr noe å ha ?? Noen meninger ? Er jo tross alt 1000 kr. Arne M Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvis du er klumsete og ødelegger ting er en supersikring et greit alternativ,men den dekker ikke tyveri. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Hvis du er klumsete og ødelegger ting er en supersikring et greit alternativ,men den dekker ikke tyveri. He he, tenkte mer på at digitalt speirefleks muligens er mer utsatt for støv og annet slik at faren for uforskyldte skader er mer til stede. Muligens ikke. Brukte mitt 50E i rimelig mange år uten å ødelegge det. Arne M Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Støv er et reelt problem på digitale speilrefleks,da du ikke har en filmrull men kun en sensor. Filmrull som i prinsippet blir en ny sensor hver gang du bytter filmrute. Det er ikke gratis rens i pakka,men hvis du ikke klarer og fjerne støv eller er uheldig så hjelper JP deg. Har faktisk selv denne supersikringen på kameraet mitt,det som jeg ser som en fordel er at jeg ikke behøver og ta hensyn med kameraetbruken og dermed står mer fritt i og bruke kameraet i mere skadelige miljøer. Endret 2. januar 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå