Gå til innhold

Zarn sitt kosthold


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva dere syntes om dette kostholdet. Det er menningen at det ikke skal være veldig detaljert og komplisert fordi jeg er en ung gutt, som egentlig skal leve et ganske normalt liv. :p

Jeg vil egentlig bare ha en analysering, og tips på om jeg burde ha mer proteiner, fett eller karbohydrater osv.

 

Her kommer det:

 

Frokost (9:00): Havregryn med rosiner og melk.

Lunsj (13:00): 2 rugbrød skiver og et eple.

Middag (16:00): Kyllingfilet, ris og grønnsaker.

Kvelds (19:00): Kesam + fun light.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på hva dere syntes om dette kostholdet. Det er menningen at det ikke skal være veldig detaljert og komplisert fordi jeg er en ung gutt, som egentlig skal leve et ganske normalt liv. :p

Jeg vil egentlig bare ha en analysering, og tips på om jeg burde ha mer proteiner, fett eller karbohydrater osv.

 

Her kommer det:

 

Frokost (9:00): Havregryn med rosiner og melk.

Lunsj (13:00): 2 rugbrød skiver og et eple.

Middag (16:00): Kyllingfilet, ris og grønnsaker.

Kvelds (19:00): Kesam + fun light.

 

:)

 

Du skriver ikke noe om mengde, men det kan kanskje allikevel se ut som om det er litt lite. Kommer da selvsagt an på hvor mye du trener, da, og om du slanker deg eller ikke.

 

Jeg ville lagt til noen egg mellom frokost og lunsj. Du kan også prøve grovt brød med cottage cheese og syltetøy.

Du får ikke i deg noe særlig fett her. Ta omega-3, og spis en hånd med nøtter hver dag. Det hjelper på. Mengden med karbohydrater ser grei ut, men husk bananer, rosiner e.l. etter trening.

 

Ellers må du variere. Spis fisk, rent kjøtt eller fugl til middag. Spis gjerne mer frukt, grønnsaker og salat (selv om jeg ikke vet hvor mye du spiser til middag nå).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...