steinrr Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Prøver meg igjen med bilder fra Hå på Jæren. Denne gangen to varianter av samme. Jeg tenkte kanskje at det hadde vært kult å henge disse opp på siden av hverandre, eller blir det for corny? Canon EOS 20D, Canon EF 17-40 f/4 L, 40mm, 1/[email protected], ISO 100 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jepp, heng de opp sammen - det synes jeg er stilig. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da ville jeg isåfall ha speilvendt det ene bildet, og montert de begge to i samme ramme med separate hull i passepartouten. De må uansett henges opp side ved side, og det ene bør som sagt speilvendes for symmetriens skyld. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Nei, ikke sammen. Heller ikke speilvendt. Ta et nytt bilde til høyre, gjerne med litt "mellomrom" i motivet og heng opp det på høyre side. EDIT: og bruk kun den blå fargen... havets, sjømannens og stemningens farge. :-) Endret 3. januar 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå