Dieter Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har brukt såkalt stop motion animation teknikk her. Filmen kan sees her: http://pixeltech.no/2009/01/stop-motion-animation/ håper den faller i smak, tok sin tid å lage den... Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hvis dette er en film laget av en haug med bilder som eg forstod det som så va det kanonbra. nesten litt imponert. og vil tippe det tok noen minutter å lage ja eneste jeg reagerte på va at reima til kameraet datt innom i filmen Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ganske enkelt utruleg imponerande! Musikken sat som eit skot til scenene Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 takker for feedback. Ja det var litt kjedelig med reima, så det etterpå og da gadd jeg ikke å forandre på det. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hvor mange bilder snakker vi om i denne snutten? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Wow! Imponerende! Likte de scene da du kokte eggene Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Men hvorfor kokte du eggene før du stekte dem? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 flotte bilder av barn du har tatt og masse snop inne på pixeltech Lenke til kommentar
peetah Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg ville lage en time lapse-greie nå, men jeg finner ingen program som fungerer til mitt ønske ... man må kunne velge 3 frames pr bilde også har jeg 120 bilder... noen som vet om noe ålreit program?.. Hva brukte du Dieter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå