Kavinsky Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Var på outlet-delen til House of Singles idag på jakt etter en dress til julebord, julefyll generellt, og eksamensfester. For 1495,- fikk jeg en dress av polyester og viskose som kan herjes litt med, så får jeg heller legge inn litt penger når jeg skal ut i jobb og trenger skikkelige dresser. Kjenner på stoffet at det ikke koster noe særlig, men snittet og passformen var veldig pent! Jeg sammenlignet med den gamle dressen min som er fra Dressmann, og det kan ikke en gang sammenliknes. Kan anbefale det til slike anledninger altså, han som hjalp meg hadde god kunnskap på hvordan alt skulle være osv. osv. Endret 31. oktober 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Greit at du presiserte at den skal brukes til rangel og kalas, for dresser av polyester og viskose er virkelig noe av det billigste og minst pene du får tak i Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Hehe jepp! Den skal ikke brukes til så mye formelt, nei Men den er faktisk ikke såå stygg. Hadde jeg hatt et fungerende kamera skulle jeg tatt bilde. Den glinser litt men det er litt kult syns jeg. Og som han sa igår: "Disse er produsert for å selges billig." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå