LasH Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Heisann! Skal kjøpe meg hjemmekino. Rommet mitt er ikke særlig stort så trenger ikke noe super greier, er også helt ny innen "lyd", så jeg har nok ikke så store krav som enkelte . Vil helst ha 2.1, da jeg ikke ønsker så mange høyttalere osv. Har derfor sett på dette anlegget. Men som sagt så er jeg helt grønn når det komme til slikt. Er dette greit nok? Om noen skulle ha noen bedre tips, så kunne jeg tenkt meg noe i prisklassen av 3-4000. Kommer forresten ikke bare til å brukes til film, men også veldig mye musikk, bare så det er sagt! Takker for alle eventuelle svar, og beklager alle skrivefeil, begynner og bli litt sent nå, hehe. Ha en fin kveld, og et godt nyttår! Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei! Hvorfor leter du ikke etter noe brukt reciever og 2 kurrante høyttalere ? Da får du somregel bedre kvalitet en hva du oppnår med "all in 1 box" ,du får samtidig flere muligheter hva anngår fremtidige oppgraderinger. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hei! Grunnen til det er så enkel at jeg ikke har peiling på hva jeg skal se etter! edit: Da må jeg vel også kjøpe DVD-spiller utenom? Endret 2. januar 2009 av LasH Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kurante merker er feks Pioneer ,yamaha ,denon innen reciever. Og ja, du trenger dvdspiller i tillegg, men de får du jo på den lokale matsjappa til 3-400 kr. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Hmm, ok, takk! Kan vell alltids prøve å sette noe sammen Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vel ,det er du som bestemmer. Det jeg skal frem til er at det somregel er bedre og kjøpe komponent for komponent ,istedet for å hive alle pengene i en enkel enhet som har alt samlet. Greit du slipper masse kabler og dilldall, men du får også et problem hvis noe i den ene enheten ryker. Da er det like greit og spre risikoen utover flere komponenter slik at du slipper og bytte hele røklet hvis så skulle skje. Dessuten får du mest sannsynlig bedre kvalitet hvis du gjør det på den måten. Du får samtidig muligheter for fremtidige oppgraderinger uavhengig av resterende anlegg. Men om du ønsker 2.1 anlegget fra samsung så er det jo bare og prøve Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå